Το σίγουρο είναι ότι με τέτοιες εικόνες το ημερολόγιο του 2013 κλείνει την πόρτα στις προλήψεις

 

Το ετήσιο ημερολόγιο του διάσημου ιταλικού απεριτίφ Campari είναι κάτι σαν επιβεβαίωση ομορφιάς για τις σταρ του Χόλιγουντ.

Φέτος το ισπανικο ταπεραμέντο της Πενέλοπε Κρουθ ταιριάζει απόλυτα με το χαρακτηριστικό κόκκινο ποτό και το «πάθος» που αντιπροσωπεύει εδώ και χρόνια στις διαφημιστικές καμπάνιες του, οι οποίες στηρίζονται επάνω στις πιο hot παρουσίες από τον κόσμο του θεάματος– Μίλα Γιόβοβιτς, Τζέσικα Άλμπα, Εύα Μέντες και Όλγκα Κουριλένκο έχουν κρατήσει το μπουκάλι του.


Η Πενέλοπε, αλλάζοντας κατακκόκινα φορέματα, χτενίσματα και στιλ, καρφώνει τα πορτρέτα της στον τοίχο, μαθαίνει την τέχνη του … πεταλωτή, περιτριγυρίζεται ως άλλη μάγισσα από μαύρες γάτες, ποντάρει τα ρέστα της στο τραπέζι του καζίνο, στέκεται μπροστά σε σπασμένους καθρέφτες, σκάλες, σκούπες κι άλλα σύμβολα μαγείας που κάνουν τους προληπτικούς να ανατριχιάζουν, ξεκουράζει στο χέρι της κοράκια, δοκιμάζει καπέλα και μεθάει το θεατή πριν ακόμα πιει το πρώτο ποτήρι.




enikolopoulou.gr