Η αλήθεια είναι ότι το νέο Astra GTC δεν το είχα οδηγήσει, μέχρι πριν λίγες ημέρες όταν πήρα στα χέρια μου την έκδοση με τον τούρμπο ντίζελ κινητήρα του 1.7 λίτρου και των 130 ίππων.

Η διευκρίνιση αυτή είναι αναγκαία προκειμένου να περάσουμε στο επόμενο ζητούμενο, που είναι αυτό καθεαυτό το αυτοκίνητο.

Εν αρχή λοιπόν είναι η εικόνα. Όσα γνωρίζαμε μέχρι σήμερα για τις εκδόσεις GTC του Astra (των προηγούμενων γενεών) πρέπει να τα ξεχάσουμε. Αφού το νέο GTC μπορεί να μοιάζει (στη μάσκα και τα εμπρός φωτιστικά σώματα) στο πεντάθυρο Astra, όμως, όλο το υπόλοιπο είναι ένα καινούργιο αυτοκίνητο. Γεγονός που κάνει το GTC εξαιρετικά ελκυστικό, αφού είναι μυώδες και κομψό αποπνέοντας έντονο δυναμισμό.

Αν δε κάποιος πιστεύει ότι όλα αυτά που αναφέρουμε είναι ενθουσιώδη και δεν αποτυπώνουν την πραγματικότητα, δεν έχει παρά να επισκεφθεί μια αντιπροσωπεία της Opel, και μετά, εδώ είμαστε και τα ξαναλέμε.

Το Astra GTC είναι ένα πραγματικό μικρομεσαίο κουπέ. Το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει τέσσερις ενήλικες με σχετική άνεση. Παράλληλα, έξοχα συστήματα εργονομίας που υποστηρίζουν τον οδηγό, υλικά υψηλής ποιότητας και πλούσιος χώρος για τους επιβάτες και τις αποσκευές, συνδυάζονται σε ένα περιβάλλον που αξίζει πλήρως τον τίτλο του GTC. Και να μην ξεχάσουμε τον όγκο του χώρου αποσκευών που είναι στα 380 λίτρα και κρίνεται ικανοποιητικός για την κατηγορία και τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Αν όλα αυτά αποτελούν την πρώτη ματιά που θα κάνει κάποιον να κοιτάξει το Astra GTC 1,7 CDTI, ο κινητήρας ντίζελ των 1.700 κ.ε. με τους 130 ίππους και τα υψηλά αποθέματα ροπής, η πολύ καλή οδική συμπεριφορά, η καλή πρόσφυση και ποιότητα κύλισης, είναι τα στοιχεία εκείνα που σε κάνουν να αγαπήσεις το συγκεκριμένο Opel.

Κάτω από το καπό υπάρχει ο turbo diesel 4κύλινδρος κινητήρας χωρητικότητας 1686 κ.εκ. . Η μέγιστη ισχύς του μοτέρ είναι 130 ίπποι στις 4000 σ.α.λ ενώ η ροπή φθάνει τα 300 Νm μεταξύ 2.000 και 2.500 σαλ. Η δύναμη του κινητήρα εμφανίζεται από τις χαμηλές στροφές και σε συνδυασμό με το καλά κλιμακούμενο μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων κινεί σβέλτα το αυτοκίνητο.

Μπορεί οι κλασικές επιδόσεις του μοντέλου να μην εντυπωσιάζουν (τα 0-100 έρχονται σε μόλις 10,3 δευτερόλεπτα με την τελική να αγγίζει τα 196 χλμ./ώρα), όμως, εκεί όπου πραγματικά το αυτοκίνητο σε κερδίζει είναι στις επιταχύνσεις εν κινήσει.

Με το στάνταρ σύστημα start/stop η κατανάλωση διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα (4,5 λίτρα/100 χλμ.)το ίδιο και η εκπομπή CO2 (119 γρ./χλμ).

Η εξαιρετική οδηγική άνεση, η δυναμική συμπεριφορά και η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, με μειωμένο θόρυβο και κραδασμούς, αποτελούν τα κύρια πλεονεκτήματα πλαισίου του νέου Opel Astra GTC. Η προηγμένη ανάρτηση παρέχει άριστη ακρίβεια κρατήματος, άνεση οδήγησης και εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα θορύβου και κραδασμών.

Το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πλαισίου FlexRide αντιδρά άμεσα στις αλλαγές συνθηκών και προσαρμόζεται συνεχώς στο οδηγικό σας στυλ. Ο Συνεχής Έλεγχος Απόσβεσης προσαρμόζει άμεσα τα χαρακτηριστικά των αμορτισέρ. Το 4-κάναλο ABS με Ηλεκτρονικό Κατανεμητή Πέδησης (Electronic Brake-force Distribution), Έλεγχο Πρόσφυσης (Traction Control), και ESP®Plus συνεργάζονται με στόχο μία υποδειγματική δυναμική συμπεριφορά.

Το σύστημα FlexRide επιτρέπει να αλλάζετε τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, με το πάτημα ενός διακόπτη. Υπάρχει επιλογή μεταξύ 3 προγραμμάτων οδήγησης \’Sport\’, \’Tour\’ και \’Normal\’, όλα βελτιστοποιημένα για διαφορετικά οδηγικά σενάρια.

ΤΙΜΗ.

22.850 ευρώ.

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ESP , Αερόσακος οδηγού, αερόσακος συνοδηγού, πλευρικοί αερόσακοι και οροφής,Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικοί καθρέπτες, Air condition, Ηχοσύστημα, Ζάντες αλουμινίου, Cruise control

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Κυβισμός (κ.εκ.) 1.686

Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 130/4.000*

Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 300/2.000*

0-100 χλμ./ώρα 10,3 δευτερόλεπτα

Τελική ταχύτητα 196 χλμ./ώρα

Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,5*

Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 119*

* Εργοστασιακές μετρήσεις


news247.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook