Καμία επαφή με την πραγματικότητα δεν πρέπει να έχει ο εμπνευστής της βιτρίνας του πολυκαταστήματος Fokas στην Ερμού με την ατυχέστατη …έμπνευση και επιλογή του σλόγκαν «hungry but chic» («πεινασμένος αλλά σικ»).

Πρόκειται για το φετινό σλόγκαν της Kookai, το οποίο όμως στην Ελλάδα της πραγματικής πείνας και της υψηλής ανεργίας, αποτελούν πρόκληση, ειδικά όταν στον ίδιο δρόμο υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά πεινάνε και κοιμούνται σε χαρτόκουτες και κάθε άλλο παρά ενδιαφέρονται, για το εάν θεωρούνται ….σικ!

Απορίας άξιο είναι και το γεγονός, ότι το σλόγκαν αυτό τοποθετήθηκε σε ένα κατάστημα της γνωστής αλυσίδας, που έχει ζητήσει να ενταχθεί στον πτωχευτικό νόμο του άρθρου 99 για προστασία από τους πιστωτές της, έχοντας αφήσει τους εργαζόμενούς της απλήρωτους από τον περασμένο Αύγουστο.

Πεινασμένοι λοιπόν είναι και οι εργαζόμενοι της επιχείρησης, μίας επιχείρησης που θεωρεί ότι η πείνα …μπορεί να είναι και …σικ! Για την ίδια καμπάνια πάντως υπήρχε και το σλόγκαν «single but chic», αλλά …άγνωστο γιατί, οι άνθρωποι της επιχείρησης ..επέλεξαν το πλέον ανάρμοστο λογοπαίγνιο για την σημερινή πραγματικότητα στην Ελλάδα.

newsbomb.gr