Την λένε 'νέα βασίλισσα' του Alpha (ένεκα του VIP parking και του VIP 'δοντιού' που διάφοροι αφήνουν υπονοούμενα ότι έχει) και 'μακελάρισσα' του καναπέ (σ.σ. μετά την Αραβανή, οι φήμες θέλουν και την καρέκλα της Ναταλίας Γερμανού να τρίζει).







 
 

Επώνυμοι βγαίνουν και σχολιάζουν τις ικανότητές της. Και οι γκοσιπο-δημοσιογράφοι πολύ θα ήθελαν να της πάρουν το 'σκαλπ'. Αν μη τι άλλο, το κορίτσι από την Ρόδο ξέρει πώς να κάνει γκράντε είσοδο.

''Θεωρώ ότι είναι πολύ αδύναμη και ότι προπονείται στην πλάτη μας και στο κεφάλι μας. Δεν το έχει το κορίτσι αυτό, είναι εκτός τόπου και χρόνου''. Αυτό δήλωσε η τηλε-κριτικός του Βήματος, Αφροδίτη Γραμμέλη με την Ντέπυ Γκολεμά να 'σιγοντάρει' στη Μεσημεριανή Μελέτη με μισόλογα τύπου ''αφού κανείς δεν μπορεί να μιλήσει εντελώς ειλικρινά για εκείνη, ας μην πούμε καλύτερα τίποτα''.


Εξίσου απροσδόκητα έντονο είναι το 'σφυροκόπημα' που δέχεται η απόφοιτος της Φιλοσοφικής Αθηνών και από διάφορους τηλεοπτικούς 'πελάτες' της Γερμανού οι οποίοι -χωρίς η Ναταλία να το έχει ζητήσει ή να το έχει ανάγκη- νοιώθουν την ανάγκη να υπερασπίσουν την καρέκλα της εδώ και δεκαετίες φιλόξενης παρουσιάστριας τους.

Εννοείται πως όλο αυτό το πανηγύρι έχει μετατρέψει μια σέξι ξανθιά σε σέξι οσιομάρτυρα, εκείνο το 'καημένο' κορίτσι που όλοι λατρεύουν να χτυπούν (και άρα το κοινό αρχίζει να συμπαθεί).

Ή τουλάχιστον θα έπρεπε όντως να συμπαθεί αφού δεν το λες και λίγο να στην πέφτουν (άμεσα ή έμμεσα) όλοι οι παλιοί tv καραβανάδες μαζί.


Προσωπικά απορώ που η Σπυροπούλου δεν εμφανίζεται κάθε μέρα με τα μάτια πρησμένα από τα κλάματα. 

Κάτι που σημαίνει ότι είτε δεν έχει καταλάβει τι συμβαίνει, είτε ότι είναι πιο σκληρό καρύδι από ότι της φαίνεται.

Εκτός αν η yoga, που τόσο αγαπά να κάνει, την έχει μετατρέψει σε εντελώς ζεν μάστερ.

Η ουσία είναι ότι, στα 24 της, η Κωνσταντίνα δεν μας έχει 'συγκλονίσει' ως τώρα. Ούτε καν σε καθαρά Baywatch λογικής επίπεδο.

Για αυτό και δεν είναι καν εντός 100άδας στο φετινό Onewoman 2012.

 

Το μόνο που έχουμε να θυμόμαστε από εκείνη είναι η διαφήμιση της Cosmote (σ.σ. η πρώτη φορά που την είδαμε με μπικίνι) και μια φωτογράφηση της στο Maxim το 2009 (σ.σ. η πρώτη και τελευταία φορά που την είδαμε σέξι).

Γιατί για το 8σέλιδό της στο Hello, εκεί που όλοι ασχολήθηκαν περισσότερο με το ποιανού  είναι το κτήμα στο οποίο φωτογραφήθηκε παρά με ότι είπε, δεν έχει νόημα να ασχοληθούμε.

Εξίσου μη εντυπωσιακές είναι οι επιδόσεις της στο Μες την Καλή Χαρά, αυτό δηλαδή που είναι η δουλεία της. Αν εξαιρέσεις φυσικά κάποιες εξάρσεις (όλο και συχνότερες) ισχυρού χαρακτήρα που σε κάνουν να υποψιάζεσαι ότι, εκτός αέρα, τον έχει τον τσαμπουκά της.

Ενώ, εντελώς αντικειμενικά, η Κωσταντίνα δεν δείχνει να  διαθέτει την ετυμολογία/ γλωσσοκοπανίαση  άλλων τηλε-κορασίδων που έχουν σκάσει τα τελευταία χρόνια, όπως τις Μαίρη Συναντσάκη, Ελένη Καρποντίνη ή ακόμη και Λάουρα Νάργιες.

 

Αν ήμουν μανατζέρ της θα της έλεγα ότι αυτή που μπορεί και πρέπει να βγει και να ανταγωνιστεί είναι η Έλενα Παπαβασιλείου.

Η μοναδική δηλαδή άλλη Ελληνίδα παρουσιάστρια που είναι τόσο εμμονική επαγγελματίας ώστε κάθεται μετά την εκπομπή και βλέπει τα dvd της. Όπως ακριβώς δήλωσε ότι κάνει και η Σπυροπούλου

'Μετά το τέλος κάθε εκπομπής την παρακολουθώ σε dvd στο σπίτι μου ώστε να μπορώ να εντοπίζω τα λάθη που έκανα και να τα διορθώσω την επόμενη φορά. Είμαι πολύ αυστηρή με τον εαυτό μου, θέλω συνεχώς να βελτιώνομαι'

 

Ποιος ήταν αυτός που είχε πει ότι επιτυχία είναι 1% ταλέντο (ή, στην περίπτωσή μας, καλά γονίδια) και 99% σκληρή δουλειά;



oneman.gr