Ευρεία σύσκεψη μεταξύ του Δημάρχου Γόρτυνας, Νίκου Σχοιναράκη και των αντιδημάρχων Μανώλη Δρετάκη, Γιώργο Μανουρά, Αντώνη Πρινιανάκη και Νίκο Κοκκινάκη, πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 14 Ιανουαρίου 2013, προκειμένου να επισημανθούν οι διορθωτικές ενέργειες που πρέπει να γίνουν, ώστε να βελτιωθούν οι υπηρεσίες που παρέχει ο Δήμος προς του δημότες και παράλληλα να εκμηδενιστούν οι απώλειες ωρών, τόσο όσων αφορά τους εργαζομένους, όσο και τα μηχανήματα.

 Ο Δήμαρχος ζήτησε από τους συνεργάτες του να επιδείξουν μεγάλη υπευθυνότητα και σχολαστικότητα, ώστε στο εξής να μην χαθεί ούτε μια εργατοώρα από τους εργαζομένους και να επιλύονται άμεσα όλα τα προβλήματα που ανακύπτουν, χωρίς γραφειοκρατία και καθυστερήσεις.

Παράλληλα τους παρέδωσε ένα μίνι μνημόνιο, με 34 διορθωτικές ενέργειες που πρέπει να υλοποιηθούν, για την καλύτερη λειτουργία του Δήμου Γόρτυνας.

\”Στα πλαίσια μίας καλής συνεργασίας με ομαδικότητα και με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών μας, οι Αντιδήμαρχοι που ανέλαβαν καθήκοντα από την αρχή του 2013, ήταν απαραίτητο να ενημερωθούν για τα καθήκοντά τους όπως αυτά ορίζονται από το νόμο και συμπληρωματικά να τους επισημανθούν μια σειρά από αρμοδιότητες, η αυστηρή τήρηση των οποίων, όπως τους επισήμανα, είναι αναγκαία.

Στόχος μας είναι να μηδενιστεί το λεγόμενο \”χασομέρη\”, σε ανθρώπινο δυναμικό και μηχανήματα, ώστε να έχουμε το μεγαλύτερο επιθυμητό αποτέλεσμα παροχής υπηρεσιών προς του δημότες.

Παράλληλα τους ζήτησε να καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια περιορισμού των δαπανών του Δήμου, προκειμένου σε εύλογο χρονικό διάστημα να κατορθώσουμε να έχουμε ισοζύγιο εξόδων και εσόδων \” σχολίασε ο κ. Σχοιναράκης, αναφερόμενος στην συνάντηση σε επίπεδο κορυφής, που έλαβε χώρα στο Δημαρχείο Γόρτυνας.

Οι κυριότητες από τις 34 συνολικά διορθωτικές αλλαγές είναι οι κάτωθι:

1) Κάθε άνοιξη από 01/04 έως και 30/04 όλες οι δεξαμενές νερού ύδρευσης να καθαρίζονται και να γίνεται έλεγχος του νερού για τυχόν προβλήματα.

2) Να καθαρίζονται μία φορά το μήνα όλα τα κοιμητήρια της ενότητας που εκπροσωπούν.

3) Καμία προμήθεια δεν θα γίνεται αν δεν έχει ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία εκτός από αυτές που επιτρέπει ο νόμος σε εξαιρετικά επείγουσες περιπτώσεις και εν συνεχεία να ενημερώνεται η αρμόδια υπηρεσία για νομιμοποίηση της δαπάνης.

4) Σε πρώτη προτεραιότητα είναι τα αιτήματα των προέδρων των Τοπικών Διαμερισμάτων και γενικότερα των Τοπικών Συμβουλίων οι αντιδήμαρχοι θα είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που έχουν καταγράψει στο ημερολόγιο τους, πότε θα ανταποκριθούν στα αιτήματα αυτά. Και αν εκείνη την ημερομηνία για κάποιους λόγους δεν μπορούν να ανταποκριθούν θα πρέπει να τους παίρνουν τηλέφωνο και να τους ενημερώνουν για ποιο λόγο δεν μπορούν να ανταποκριθούν (π.χ. χάλασε το μηχάνημα) όμως αμέσως θα ενημερώνουν για την επόμενη ημερομηνία που θα μπορέσουν να ανταποκριθούν.

5) Συντήρηση κι επισκευή των φυσικών πηγών του δήμου μας για μεγαλύτερη εκμετάλλευση της φυσικής ροής για εξοικονόμηση νερού και ρεύματος.

6) Από 1 Μαρτίου έως 30 Οκτωβρίου του ημερολογιακού έτους θα γίνεται προγραμματισμός των μηχανημάτων του Δήμου σε ότι έχει να κάνει με τον καθαρισμό δρόμων και τοποθέτηση χαλέπας όπου απαιτείται. Με πρόγραμμα το οποίο θα αναρτηθεί σε όλα τα τοπικά διαμερίσματα (καφενεία κ.τ.λ), το οποίο πρόγραμμα θα γνωρίζει και ο πρόεδρος και το τοπικό συμβούλιο. (Θα εξετάσουν οι αντιδήμαρχοι μεταξύ τους ένα συντονισμό συνεργασίας των φορτηγών του δήμου μας κατά την μεταφορά της χαλέπας για να μην υπάρχει μεγάλο χασομέρι και σε ανθρώπινο δυναμικό αλλά και σε μηχανήματα που απαιτούνται για αυτή τη δουλειά.

7) Κάθε αντιδήμαρχος θα είναι υποχρεωμένος να ενημερώνει με έντυπο ποια είναι η ημερήσια απασχόληση μηχανημάτων και προσωπικού εξωτερικής εργασίας το αργότερο μέχρι της 09:00 π.μ. ώστε εκτός από τον έλεγχο που θα κάνει ο ίδιος να μπορεί να ελέγχει και ο Δήμαρχος.

8) Οι αντιδήμαρχοι ανά δημοτική ενότητα είναι υποχρεωμένοι να συνεργάζονται μεταξύ τους, χωρίς να εμπλέκεται ο ένας στις αρμοδιότητες του άλλου. Και όταν έχουν προσωπικό η μηχανήματα, τα οποία πλεονάζουν η δεν έχουν υποχρεώσεις για να τα απασχολήσουν, θα πρέπει να ενημερώνουν τους συναδέλφους τους μέχρι το αργότερο 8.30 το πρωί, για να γίνεται η μεταφορά του προσωπικού και των μηχανημάτων εκεί που χρειάζονται.

9) Οι αντιδήμαρχοι θα έχουν την υποχρέωση να καθαρίζουν τα μικροαντικείμενα δεξιά και αριστερά των δρόμων στα όρια της δημοτικής τους ενότητας που εκπροσωπούν.

10) Απλά επισημαίνουμε σε ότι έχει να κάνει για την συντήρηση-επισκευή των μηχανημάτων, θα ακολουθείται αυστηρά η νόμιμη διαδικασία σε συνεργασία με τον διευθυντή και τον υπεύθυνο, της αρμόδιας υπηρεσίας.

11) Εστίες μόλυνσης: Όπου υπάρχει πρόβλημα με τα απορρίμματα να γίνεται μεταφορά στους Πέρα Γαλήνους με τα φορτηγά του Δήμου.

12) Συνεργείο για βάψιμο σχολείων έως τη Δευτέρα 10/01/2013. Αρχικά να δημιουργηθούν 2 συνεργεία, ένα για τις ορεινές Δημοτικές Ενότητες κι ένα για τη Μεσαρά τα οποία όταν ολοκληρωθούν οι περισσότερες εργασίες θα ενοποιηθούν και το οποίο θα λειτουργεί κυκλικά ανά εβδομάδα σε κάθε Δημοτική Ενότητα.

13) Να μπει όριο στα καύσιμα ανά Δημοτική Ενότητα.

14) Να γίνει καταγραφή των προβλημάτων σε συνεργασία με τα Τοπικά Συμβούλια ανά Δημοτική Ενότητα και μέχρι 15/01/2013 να κοινοποιηθούν στο Δήμαρχο.

15) Να επανδρωθεί συνεργείο για τους βιολογικούς

16) Τήρηση αρχείου με τις ενέργειες κάθε Αντιδημάρχου που θα συνοδεύεται με φωτογραφικό υλικό

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook