Ο μεγαλύτερος εθνικός όμιλος γυμνιστών των ΗΠΑ βρίσκεται σε αναζήτηση χορηγών, σε μία κομβικής σημασίας συγκυρία, όπου η λέξη «naked» [«γυμνός»] έχει κατακλύσει την αγορά, λόγω της ανόδου των οργανικών προϊόντων διατροφής «απογυμνωμένων» από συντηρητικά και άλλα χημικά.

Naked Pizza, Bear Naked granola, Naked Grape Chardonnay είναι μερικά μονάχα από τα προϊόντα που προάγουν μία νέα αντίληψη περί γυμνότητας και φυσικότητας, την οποία φαίνεται πως ο σύνδεσμος γυμνιστών θέλει να εκμεταλλευτεί για περαιτέρω «έκθεση» του ανθρώπινου σώματος, αναφέρει η εφημερίδα Wall Street Journal.

Από τον Οκτώβριο, η ομάδα έχει στείλει περίπου 100 επιστολές σε κατασκευαστές «γυμνών», δηλαδή οργανικών προϊόντων, καθώς και σε εταιρείες των οποίων τα προϊόντα οι γυμνιστές ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν κατά κόρο, όπως οι Hawaiian Tropic και BullFrog.

Στο στόχαστρό της όμως έχουν βρεθεί και άλλες εταιρείες που έχουν χρησιμοποιήσει στις διαφημιστικές καμπάνιες τους τη γυμνότητα με αστείο ή καλλιτεχνικό τρόπο, όπως οι Geico, Nike, Reebok, Dove και Delta Faucet.

Παρ' όλο που μέχρι στιγμής οι εταιρείες δεν δείχνουν να ανταποκρίνονται, η ηγεσία του συνδέσμου παραμένει αισιόδοξη.


iefimerida.gr