Ο Υφυπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μανούσος Βολουδάκης έθεσε σε δημόσια διαβούλευση από σήμερα Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013 και ως την 1 Φεβρουαρίου 2013, σχέδιο Υπουργικής απόφασης σχετικά με τα ηλεκτρονικά έγγραφα στο δημόσιο.

Συγκεκριμένα, με την απόφαση αυτή καθορίζεται η διαδικασία και ο τρόπος επιβεβαίωσης της λήψης των εγγράφων που αποστέλλονται ηλεκτρονικά προς και από φορείς του δημοσίου, η ασφαλής χρονοσήμανση των εγγράφων, καθώς και οι βασικές προδιαγραφές και πρότυπα των συστημάτων που χρησιμοποιούνται για το σκοπό αυτό από τους φορείς του δημόσιου τομέα, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στα άρθρα 24 και 25 του ν. 3979/2011 (νόμος για την ηλεκτρονική διακυβέρνηση)

Η Υπουργική απόφαση αυτή αποτελεί σημαντικό μέρος του συνολικού θεσμικού πλαισίου που διαμορφώνεται για την ψηφιοποίηση των διαδικασιών της δημόσιας διοίκησης. Θα συμβάλει στον περιορισμό της γραφειοκρατίας και στην ενίσχυση της διαφάνειας στη λειτουργία του δημοσίου, καθώς μεταξύ άλλων αποτελεί κρίσιμο βήμα για τη διασφάλιση στην πράξη της ισοδυναμίας των ηλεκτρονικών εγγράφων με τα έντυπα, μειώνει το χρόνο αναζήτησης και διεκπεραίωσης εγγράφων, και αποτρέπει στο μέλλον παράνομες πρακτικές όπως η μεταχρονολόγηση εγγράφων.