Με πρωτοσέλιδο έναν διασωληνωμένο άνδρα, που δήθεν ήταν ο πρόεδρος της Βενεζουέλας, και τίτλο «το μυστικό της νοσηλείας του Τσάβες» κυκλοφόρησε την Πέμπτη η ισπανική El Paίs, που αναγκάστηκε όμως γρήγορα να αποσύρει την έκδοσή της όταν αποδείχθηκε ότι η «αποκλειστική» φωτογραφία ήταν τελικά ψεύτικη. Με ανάρτηση στην ιστοσελίδα της, η εφημερίδα ζήτησε συγγνώμη για το λάθος και ανέφερε ότι διεξάγει έρευνα για το περιστατικό.

Η φωτογραφία παρέμεινε περίπου 30 λεπτά στην ιστοσελίδα της εφημερίδας.

Η El Pais αναφέρει ότι προμηθεύτηκε τη φωτογραφία από το ειδησεογραφικό πρακτορείο Gtres Online, το οποίο υποστήριξε ότι πρόκειται για τον Τσάβες, που νοσηλεύεται εδώ και πάνω από ένα μήνα στην Κούβα.

Οι λίγες πληροφορίες που δίνει η κυβέρνηση της Βενεζουέλας για την κατάσταση της υγείας του Τσάβες έχει συντηρήσει ένα όργιο φημολογίας στη χώρα για τον κίνδυνο στον οποίο βρίσκεται ο πρόεδρος.

«Μετά τη διαπίστωση ότι δεν πρόκειται για τον Ούγκο Τσάβες, η εφημερίδα μπλόκαρε τη διανομή της έντυπης έκδοσής και προχώρησε στη διανομή νέα έκδοσης στα σημεία πώλησής της» τονίζεται στην ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία η El Pais δεν κατάφερε να επαληθεύσει με ανεξάρτητο τρόπο τις συνθήκες, τον τόπο και την ημερομηνία λήψης της φωτογραφίας

Σύμφωνα με το λογαριασμό στο Twitter του υπουργού Ενημέρωσης της Βενεζουέλας Ερνέστο Βιλέγας, η φωτογραφία τραβήχτηκε στη διάρκεια βιντεοσκόπησης χειρουργικής επέμβασης σε άλλον άνθρωπο (έναν ασθενή με ακρομεγαλία) που δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα Bouture.

«Λόγω του συμβάντος αυτού, η έντυπη έκδοση της εφημερίδας με ημερομηνία 24 Ιανουαρίου είναι πιθανό να μην είναι διαθέσιμη σε ορισμένα περίπτερα, τόσο στην Ισπανία όσο και στο εξωτερικό» ανέφερε η εφημερίδα.

 

in.gr