Ο «πάνθηρας» είναι η νέα μοτοσικλέτα της Daytona και αποτελεί μία εναλλακτική πρόταση καθημερινής μετακίνησης. Με sport εμφάνιση στόχο έχει να προσελκύσει όσους θέλουν να περάσουν από τα παπιά και τα scooter σε μία «κανονική» μοτοσυκλέτα.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του πάνθηρα είναι η δύναμή του. Το Panther 125 διαθέτει ένα σύγχρονο κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 12PS στις 8.000 στροφές και μέγιστη ροπή 11,30 Nm στις 6.500 στροφές.

Πρόκειται για έναν μονοκύλινδρο, τετράχρονο, αερόψυκτο κινητήρα με κιβώτιο 5 σχέσεων. Η αυτονομία είναι από τα ατού του, χάρη στη μεγάλη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (15L) αλλά και τη χαμηλή κατανάλωση που δεν ξεπερνά τα 2,1 L / 100 Km με οικονομική οδήγηση.

Παρά το όνομα αιλουροειδούς, ο πάνθηρας της Daytona, είναι εξαιρετικά φιλικός στη χρήση. Η ευελιξία και η ευκολία χειρισμού καθώς και η άνεση αποτελούν τις βασικές του προτεραιότητες. Διαθέτει μεγάλη και αναπαυτική σέλα, διπλά αμορτισέρ πολλαπλών ρυθμίσεων και μεγάλους τροχούς (18” εμπρός – 17” πίσω) ώστε να μετατρέψουν την καθημερινή μετακίνηση σε παιχνίδι.

Με ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο και ισχυρά δισκόφρενα εμπρός και πίσω, ενσωματώνει όλα τα χαρακτηριστικά μεγαλύτερων μοτοσυκλετών, αλλά και τις επιδόσεις τους σε ό,τι αφορά τη συμπεριφορά και το χρόνο ακινητοποίηση. To Panther 125 παρά την όψη και αίσθηση μοτοσυκλέτας, έχει την τιμή «παπιού», μόλις 1.795 ευρώ.

















Τα Τεχνικά Χαρακτηριστικά του PANTHER 125 είναι:

Στοιχεία

Χαρακτηριστικά

Μήκος

1980mm

Πλάτος

730mm

Ύψος

1070mm

Μεταξόνιο

1280mm

Ελάχιστη απόσταση εδάφους

180mm

Βάρος (κενό)

115kg

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ

15 L

Τύπος κινητήρα

4Τ, μονοκύλινδρος, αερόψυκτος

Διάμετρος x Διαδρομή

56.5mm x 49.8mm

Χωρητικότητα

124,8 cc

Σχέση συμπίεσης

9.8 :1

Μέγιστη ιπποδύναμη

12 PS / 8.000 rpm

Μέγιστη ροπή

11.30 Nm/ 6.500 rpm

Τελική ταχύτητα

95 Km/h

Εκκίνηση

Μίζα / Μανιβέλα

Τροφοδοσία

Καρμπιρατέρ

Χωρητικότητα λαδιού κινητήρα

1.0 L (0.9 L σε αλλαγή)

Κατανάλωση με οικονομική οδήγηση

≤ 2.1 L/100 km

Μετάδοση

Σασμάν 5 ταχυτήτων με αλυσίδα

Τύπος συμπλέκτη

Υγρός πολύδισκος

Τύπος πλαισίου

Ατσάλινο σωληνωτό

Εμπρόσθια αμορτισέρ

Τηλεσκοπικό πιρούνι

Οπίσθια αμορτισέρ

Διπλά αμορτισέρ πολλαπλών ρυθμίσεων

Εμπρόσθιο ελαστικό

3.00 -18

Οπίσθιο ελαστικό

110/80 – 17

Εμπρόσθιο φρένο

Δίσκος (Ø 240 mm)

Οπίσθιο φρένο

Δίσκος (Ø 220 mm)

Εμπρόσθιος φανός (μεγάλη/ μικρή σκάλα)

12V, 35W  /  12V, 3W

Οπίσθιος φανός / φανός stop

12V, 0.17W  /  12V, 0.86W

Εμπρόσθια / οπίσθια φλας

12V, 10W


































































newsbeast.gr