Απο το ´´ μας κακομαθαίνεται κύριε Πρέσβη ...στο άνοστο σαντουιτσάκι του "Γρηγόρη" ....θα μπορούσε να ήταν ο τίτλος της μικρής ιστορίας που θα σας περιγράψω ως ταξιδιώτης της Aegean Airlines.

Τις τελευταίες εβδομάδες ταξιδεύω συχνά στο εξωτερικό με τον ´´εθνικό μας αερομεταφορέα¨.

Ταξιδεύει μαζί μου πολύς κόσμος απ ότι διαπιστώνω και όλοι σιγοψυθιρίζουν για την απαράδεκτη εικόνα που βγάζει η επιλογή της εταιρείας να απαλείψει το αξιοπρεπές μενού της και να το αντικαταστήσει με ένα απαράδεκτο σάντουιτς από την γνωστή εταιρια ΚΑΦΕ και γρήγορου φαγητού ,που μάλιστα δεν αλλάζει κι όλας για να μας ξεγελάσει έστω.

Μπορεί ο κύριος Βασιλάκης και οι λοιποί μέτοχοι,να θέλουν να μεγιστοποιήσουν τα κέρδη τους ή να ελαχιστοποιήσουν τις ζημιές τους κι είναι θεμιτό, ...αλλά κύριοι...όχι κι έτσι.

Είναι καλύτερα να μην βγάζει τίποτα στο service της,παρά αυτή τη κοροϊδία....που υποβιβάζει την παρεχόμενη υπηρεσία και υποτιμά τον επιβάτη πελάτη.

Τώρα που σιγά σιγά οδηγούμαστε σε ...´´μονοπωλιακές´´ καταστάσεις θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο του ´´ πολιτισμού´´ που πρεσβεύει και διαφημίζει η εταιρεία, τόσα χρόνια τώρα.

Και κάτι ακόμα...Ας έριχναν αντίστοιχα και τις τιμές των εισιτηρίων που είναι στα ύψη, και να είστε σίγουροι κύριοι ότι δεν θα γκρίνιαζε κανείς.

Ακούσατε ποτέ να πει κανείς κάτι για την Easy jet ή άλλες low cost εταιρίες;

Αλλά το μόνο που μαθαίνω ότι μειώνει η Aegean Airlines,είναι ο μισθός των εργαζομένων της, και μάλιστα του ιπτάμενου προσωπικού της,με άδειες άνευ αποδοχών και άλλα τεχνάσματα.

Ο πολιτισμός, και το λέω πέρα για πέρα με κάθε ειλικρίνεια και καλή πρόθεση,δεν φαίνεται από τις ωραίες διαφημίσεις ή το βάψιμο ενός αεροπλάνου...

Φαίνεται από τον τρόπο που λειτουργείς και συμπεριφέρεσαι στο κόσμο που σε πληρώνει και πληρώνεται από σένα όσο μια εταιρία γίνεται μεγαλύτερη.

Θέλω να πιστεύω τουλάχιστον ότι σε θέματα ασφάλειας δεν γίνονται αντίστοιχες εκπτώσεις...

Από καρδιάς εύχομαι ´´ Καλές πτήσεις´´

Κ.Σ