Έχει πρωταγωνιστήσει σε παράσταση του Broadway. Έχει παίξει σε βιντεοκλίπ του Bruce Springsteen και της Diana Ross. Ήταν από τους πρώτους αγγέλους της Victoria’s Secret. Και έχει βγάλει μέχρι και 45.000 ευρώ για δυο ώρες φωτογράφηση.


Αν αναρωτιέσαι γιατί είναι η πρώτη φορά που ακούς όλα αυτά, η Ίνα σου έχει την απάντηση 'Γιατί ποτέ δεν με ρώτησαν. Και μου την σπάει που στην Ελλάδα έγινε γνωστός πρώτα ο κώλος μου και μετά εγώ'.







 

Καθισμένη στο πιο απόμερο τραπέζι του Opus στην Γλυφάδα, η Ίνα Λαζοπούλου του σήμερα, αυτή με την 13χρονη κόρη (που ναι, της μοιάζει) έχει πολλά κοινά με την Ίνα Λαζοπούλου των 90s που αποθέωσε ο αντρικός πληθυσμός.

Το ίδιο γυμνασμένο σώμα, την ίδια παιχνιδιάρικα θηλυκή φωνή και την ίδια greekglish προφορά για την οποία τόσα έχει 'ακούσει' ( ''Όπως λέει η μάνα μου 'Τούβλο έφυγε, για αυτό δεν ξέρει ελληνικά'. Η αλήθεια είναι ότι, 15 χρόνια στην Αμερική, τα ξέχασα'').

 

Το να την βρω, στάθηκε πολύ πιο δύσκολο από ότι θα περίμενες για κάποια που διατηρεί δυο σελίδες στο facebook, κάνει σταθερά shows στην Αθήνα, εξτρά στην επαρχία, εμφανίσεις με την ροκ μπάντα της (τους Gunplay) και διδάσκει zumba ταυτόχρονα σε έξι γυμναστήρια ανά την Αθήνα. 



Το να την πείσω να μιλήσει, ακόμη δυσκολότερο. Όχι γιατί είναι καμένη η γούνα της από δημοσιογράφους, αλλά επειδή ήταν πολύ συνειδητή η απόφαση της να παρατήσει ταυτόχρονα τηλεόραση και μόντελινγκ το 2000 για να ασχοληθεί με αυτό που σπούδασε (χορό) και αυτό που πάντα γούσταρε (τραγούδι).

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Αφήνοντάς την να μας τα πει με τα δικά της λόγια:

Το 'αχανές σαν γήπεδο του μπάσκετ' σαλόνι του Μιχάλη Ασλάνη και το πρώτο 'κασέρι'

'''Κατέβηκα στα 13 μου στην Αθήνα μαζί με τον τότε παρτενέρ μου στον χορό για ένα διαγωνισμό. Επειδή εκείνος είχε ξεχάσει το σακάκι του στο σπίτι του Μιχάλη στο Κολωνάκι, ανεβήκαμε να το πάρουμε. Δεν ήξερα καν τι είναι μόντελινγκ ή ποιος είναι ο Ασλάνης. Εγώ ήμουν ένα nerd μπαλαρινάκι από την Θεσσαλονίκη, κλεισμένο μέσα σε μια σχολή χορού από τα 3 ½ μου. Ο Μιχάλης ήρθε, με είδε και μου έκανε κανονική πλύση εγκεφάλου.

Το επόμενο πρωί πήγα στο Models One της Μαίρης Δρακοπούλου. Μόνο που εγώ είχα καταλάβει ότι θα κάθομαι στο γραφείο και θα δουλεύω σαν υπάλληλος. Οπότε, όταν τους άκουσα να μιλάνε για το τεστ στον Τάκη Διαμαντόπουλο που μου κανόνιζαν, τους ρώτησα ποιες ώρες θέλουν να έρχομαι στο γραφείο για να τους βοηθάω. Έπεσε πολύ γέλιο.

Οχτώ μέρες μετά, την μέρα των 14ων γενεθλίων μου, έκανα την πρώτη μου φωτογράφηση με τον Ντίνο Διαμαντόπουλο. Πήρα το 'κασέρι', το έδειξα στο μπαμπά και εκείνος δεν μου έφερε ποτέ ξανά αντίρρηση. Ήταν πολλά τα λεφτά και κατάλαβε ότι πρόκειται για σοβαρή δουλειά''.

 

'Μέχρι τα 18 μου είχα κάνει 32 διαφημίσεις και κατάφερα έτσι να αγοράσω το διαμέρισμα στην Κηφισίας (δίπλα στην σχολή χορού μου) στο οποίο έμενα'

Ένα άβγαλτο nerd με υποτροφία στην Νέα Υόρκη

'Από δέκα χρονών είχα δηλώσει στους δικούς μου ότι θα φύγω έξω για να γίνω μπαλαρίνα. Και τα κατάφερα. Μόλις πήρα το απολυτήριο Λυκείου (με 17,5 μ.ο.) έφυγα με υποτροφία στην παγκοσμίου φήμης σχολή του Alvin Aley στην Νέα Υόρκη.

 Όταν προσγειώθηκα στο JFK είπα ‘Ι’m home’. Και δεν με ενδιαφέρει τι θα πει κάποιος για αυτό. I don’t give a shit. Εγώ έτσι αισθανόμουν. Ειδικά όταν μπήκα στην σχολή και είδα ότι τα πράγματα είναι όπως τα φανταζόμουν. Όπως τα έβλεπες στο τηλεοπτικό Fame'.

''Το σεξ το 'ανακάλυψα' πρόσφατα. Φαντάσου ότι όταν πήγα στην Νέα Υόρκη ήμουν παρθένα. Δεν είχα κάνει ποτέ σχέση. Η πρώτη μου φορά ήταν με ένα μαύρο χορευτή στα 19 μου. Ήταν χάλια. Θυμάμαι ότι του έδωσα μια με το πόδι και έφυγε και κόλλησε πίσω στον τοίχο. Δεν μου άρεσε καθόλου''

 

 'Στην τάξη ήμουν εγώ, μια Γαλλίδα και όλοι οι υπόλοιποι ήταν μαύροι. Φαντάσου τι ταλέντο είχα για να μπω στην ομάδα. Κατά τα άλλα συνέχισα να είμαι ένα nerd. Από τις οχτώ το πρωί ως τις τρεις ήμουν στην σχολή. Μετά έτρεχα στα castings. Και τα Σαββατοκύριακα πήγαινα και έμενα με την οικογένεια του θείου μου στο New Jersey.

Συνολικά έμεινα στην Νέα Υόρκη 9 χρόνια. Κατάφερα να χορέψω στο Broadway μαζί με την ομάδα του Frank Hatchett, που ήταν ο χορογράφος του Michael Jackson στο Smooth Criminal, και να κάνω πολύ καλές δουλειές στο μόντελινγκ'.

 

O Bruce Springsteen, τα 45.000 ευρώ και η Victoria’s Secret

''Στην σχολή του Frank Hatchett ήταν που με είδε ο Bruce Springsteen. Έρχεται ο Frank και μου λέει 'την Δευτέρα κάνεις το βιντεοκλίπ του’. Έτσι απλά. Ήταν τo Revolution που είναι ο Bruce με τον Little Steven. Επίσης έπαιξα στο I am working overtime της Dianna Ross, σε ένα του Freddie Jackson και το Love Makes the world go round του Don-E.


Don E - Love Makes the World Go Round από ifon242  

Αλλά δεν το θεωρώ κάτι ιδιαίτερο αυτό. Μετά την σχολή όλοι οι χορευτές τρέχαμε στα castings. Εγώ πήγαινα ως χορεύτρια και ως μοντέλο, οπότε είχα διπλές πιθανότητες.

'Το μεγαλύτερο ποσό που έχω πάρει ήταν 45.000 ευρώ για δυο ώρες φωτογράφηση από την Playtex. Το σώμα μου και το πρόσωπο μου ήταν σε όλα τα πακέτα και τις ετικέτες για τα αθλητικά σουτιέν και τα εσώρουχα της εταιρίας'

 

Επίσης δούλευα πολύ ως μοντέλο εσωρούχων. Είχα τον τύπο σώματος που ήθελαν, ενώ λόγω μπαλέτου είχα άλλο αέρα. Για αυτό και με έκλεισε ο Christian Dior με συμβόλαιο 4 χρόνων για την εταιρία που εσείς ξέρετε τώρα ως Victoria’s Secret, αλλά που τότε άνηκε στον Dior. Κάθε δυο μήνες πήγαινα στο showroom και κάναμε πασαρέλα στους αγοραστές από την Ασία που έρχονταν για να κάνουν τις παραγγελίες τους''.

 

Τα γυμνά, άτριχα χρόνια στο Μαϊάμι

"Μετά την Νέα Υόρκη, μου έκαναν πρόταση για μόντελινγκ στο Μαϊάμι. Έμεινα συνολικά έξι χρόνια και πέρασα απίστευτα. Ήταν συνέχεια καλοκαίρι. Περνάγαμε όλη την μέρα στο News Café, που ήταν δίπλα στα πρακτορεία μόντελινγκ και στο σπίτι που δολοφόνησε τον Vercace o εραστής του. Πηγαίναμε στα castings και επιστρέφαμε εκεί. Ήμουν συνέχεια γυμνή, με μαγιό, παρεό και σαγιονάρες. Φαντάσου ότι όταν γύρισα στην Ελλάδα δεν είχα ούτε ένα χειμωνιάτικο μπλουζάκι.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση ήταν οι άντρες. Δεν είχα δει ποτέ ούτε μισή τρίχα στο σώμα κάποιου. Ήταν όλοι ξυρισμένοι, ακόμη και στις μασχάλες και με τέλεια κορμιά. Αλλά επειδή ήμουν συνέχεια με μοντέλα, τα οποία δεν τα ήθελα, δεν έκανα ποτέ σοβαρή σχέση. Πέρα από μια με ένα μαύρο. Ναι, πάλι με μαύρο. Και σκέψου ότι δεν μου αρέσουν. Εμένα το προτυπό μου είναι ξανθός με γαλάζια μάτια. Σαν τον Bon Jon Jovi".

 

H καρδιακή προσβολή που άλλαξε τα πάντα

''Τα 15 χρόνια που ήμουν Αμερική είχα επιστρέψει στην Ελλάδα μόλις τρεις φορές. Κάποια στιγμή είχαμε την φαεινή ιδέα να κάνουμε έκπληξη στον μπαμπά (σ.σ. πρώην δερματάς, νυν οικολόγος εισοδηματίας). Όσο εκείνος είναι στην κουζίνα, η μαμά μου ανοίγει την πόρτα και πάω και κάθομαι στο σαλόνι. Μόλις με βλέπει τον πιάνει η καρδιά του, λιποθυμάει και πέφτει κάτω.

Εκεί, όσο ήταν στο πάτωμα και περιμέναμε το ασθενοφόρο να έρθει, με έβαλε να του υποσχεθώ ότι θα μείνω. Γύρισε και μου είπε 'Δεν μπορείς τόσα χρόνια να ζεις έξω, να με κοροϊδεύεις και να μου λες ένα χρόνο ακόμη. Έχω κάνει τόσα για σένα. Μου χρωστάς να προσπαθήσεις για ένα χρόνο στην Ελλάδα. Αν δεν μπορείς, θα σε βάλω εγώ στο αεροπλάνο για να φύγεις’' Του λέω ''Μπαμπά, με σκοτώνεις. Τι θα κάνω εγώ εδώ;’. Αλλά έμεινα’.

'Όταν γύρισα από το Μαΐάμι πήρα μαζί μου μόνο το σκύλο μου. Άφησα τα πράγματα μου εκεί για να είμαι σίγουρη ότι θα επιστρέψω. Έμεινα Θεσσαλονίκη και προσπάθησα να κρυφτώ από το πρακτορείο μοντέλων στην Αθήνα γιατί ήξερα ότι θα μπλέξω πάλι'

 

Τελικά με είδε τυχαία ο Κωσταντίνος Κασπίρης να πίνω καφέ στο ατελιέ του Θεσσαλονικιού σχεδιαστή Κωνσταντίνου και μου είπε ότι με ψάχνει η Ρούλα Κορομηλά. Λίγο αργότερα γνώρισα τον Δημήτρη (σ.σ. Σπυρόπουλο) και, έξι μήνες μετά, έμεινα έγκυος. Αυτός δηλαδή που ήταν ο λόγος που έμεινα στην Ελλάδα’.

 

Τα γυμνά εξώφυλλα που κανείς ποτέ δεν ξέχασε

Ο γάμος της Ίνας κράτησε μόνο 2 ½ χρόνια (σ.σ. στη συνέχεια έκανε μια σχέση με μουσικό που κράτησε άλλα οχτώ, ενώ ο τελευταίος της δεσμός μετράει ήδη 1 ½ χρόνο). Αλλά ήταν ο λόγος που την γνωρίσαμε. Αν και όχι με τον τρόπο που θα ήθελε.

'''Με χάλασε ότι έγινε γνωστός πρώτα ο κώλος μου και μετά εγώ. Τσαντίστηκα γιατί έλεγαν συνέχεια στο ραδιόφωνο και τα περιοδικά για το 'σασί από την Αμερική'. Άσε που δεν ήξερα τι είναι σασί και έλεγα ‘Τι σακί; Tι λένε τώρα αυτοί;’ Δεν μπορούσα να καταλάβω πως είναι δυνατόν να έχω κάνει τόσα πράγματα και να ξέρουν τον κώλο μου. Αλλά δεν με ρώτησαν ποτέ για αυτά. Δεν βρέθηκε κανένας να μου κάνει σωστή συνέντευξη''

Όσον αφορά τις γυμνές φωτογραφίες της, αυτές που κανείς 30άρης δεν κατάφερε ποτέ να ξεπεράσει, η Ίνα ξεκαθαρίζει πως:

‘Γυμνό εγώ γενικά δεν έκανα. Δεν υπήρχε λόγος, ούτε ήταν σωστό, από την στιγμή που έκλεινα συνέχεια καταλόγους και διαφημίσεις, ενώ είχα συμβόλαιο με την Rilken, την Venus Victoria και άλλες εταιρείες. Δέχτηκα προς στο τέλος της καριέρας μου (σ.σ. έκανα μια στο Max και μια στο Playboy για την οποία πήγα στην Αφρική) επειδή τα λεφτά ήταν πολύ καλά και γιατί ήθελα να πω goodbye'.

'Το να κάνω γυμνό ήταν κάτι που το χρωστούσα στο μόντελινγκ. Άσε που είχα βαρεθεί και να λέω όχι και να τους εξηγώ ότι δεν τους λέω όχι επειδή ντρέπομαι'

 

Το τέλος μια σύντομης -αλλά παθιασμένης- σχέσης

'Ήμουν για δυο σεζόν στην τηλεόραση (στο Μεταξύ μας) και μετά πήγαινα στα casting. Μόνο που από την εκπομπή, ενώ είχα συμφωνήσει να παρουσιάζω μόνο την μόδα, ήθελαν όλο και περισσότερα. Οπότε κατέληξαν να μαλώνουν η παραγωγή με την booker μου. Γινόταν της πουτάνας. Και εγώ ήμουν στην μέση. Εκεί ήταν που αποφάσισα να μην ανανεώσω το συμβόλαιο μου και να τα παρατήσω.

 Άλλωστε εμένα δεν μου άρεσε η τηλεόραση. Με πίεζε το να είμαι κάθε μέρα εκεί και να είμαι συνέχεια χαρούμενη. Κάπου εκεί ήρθε ο Κουρκούλης και μου ζήτησε να πάω και να κάνω 'shows όπως στο MTV'. Φέραμε 4 μαύρους χορευτές από την Αγγλία και ξεκίνησα’.

''Την είχα την δημοσιότητα και της γύρισα την πλάτη. Ήθελα να με αφήσουν ήσυχη. Είχα κουραστεί από την ηλίθια ελληνική νοοτροπία του 'Έλα μωρέ, αφού είναι μοντέλο, σιγά μην μπορεί να κάνει οτιδήποτε άλλο' Για αυτό και εξαφανίστηκα επίτηδες''

 

'Εκείνη την εποχή ήταν απαραίτητο να εξαφανιστώ προκειμένου να με πάρουν σοβαρά ως show woman. Γιατί εγώ δεν έκανα μπουζούκια. Εγώ χόρευα και τραγουδούσα. Ήμουν η πρώτη που έκανα κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. Ίσως να το έκανα πολύ νωρίς. Τραγουδούσα το 2001 TLC και Missy Elliott και με κοιτούσαν σαν Alien από κάτω.

Αλλά δεν με νοιάζει. Γιατί εγώ χορεύτρια είχα σπουδάσει και ήθελα να συνεχίσω να ασχολούμαι με το επάγγελμα μου. Αυτός είναι και ο λόγος που κάνω ζούμπα. Γιατί άμα σταματήσω τον χορό θα πεθάνω'.

Μήπως το κόλπο Χουντίνι που έκανε η Ίνα ήταν υπερβολικά αποτελεσματικό;

'Δεν το μετάνιωσα ποτέ. Ούτε μου έχει λείψει η τηλεόραση ή κάτι άλλο. Βλέπεις από το 2000 που ξεκίνησα, δεν έχω μείνει ούτε μισή σεζόν χωρίς δουλειά. Μπορεί να μην πήγαινα στο καλύτερο μαγαζί της Αθήνας. Πήγαινα όμως Θεσσαλονίκη ή επαρχία. Και πάντα ήμουν πρώτη γυναίκα. It’s Ok. Δούλευα; Δούλευα. Τα έπαιρνα; Tα έπαιρνα. Τα φέρνω σπίτι; Tα φέρνω. Διατροφή παίρνω; Όχι. Γιατί έτσι είμαι εγώ. Γιατί ήθελα να είμαστε καλά. Και όντως είμαστε πολύ φίλοι με τον πρώην σύζυγο μου΄

Τελικά, πως εξηγεί τα εκατοντάδες χιλιάδες views του κειμένου της;

Όσον αφορά την αφορμή της συνέντευξης, δηλαδή το πόσο δημοφιλές ήταν το περσινό της κείμενο στο ONEMAN, η Ίνα έχει να πει 'Δεν ξέρω γιατί το κείμενο μου έχει τόσα views όσα λες. Ίσως επειδή τους άφησα απότομα. Αυτό τουλάχιστον μου λένε οι φαν μου στο facebook. Μου αρέσει που με αγαπάνε και μου ζητούν να κάνω ξανά φωτογράφηση. Όπως μια που έκανα πρόσφατα ή την διαφήμιση Ink not Mink της PETA την οποία έκανα ως εκπρόσωπος της Ελλάδας, όπως π.χ. ο Robbie Williams που αντιπροσώπευσε την Μεγ. Βρετανία'.

Τα επόμενα σχέδια της

Ένας μαραθώνιος zumba για φιλανθρωπικούς σκοπούς, το βιντεοκλίπ για το νέο dance κομμάτι της που θα κυκλοφορήσει τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Νέα Υόρκη και η μόνιμη μετακόμισή της εκτός Ελλάδας 'Θα το κάνω τόσο για μένα, όσο και για την Αλέξια (σ.σ. την 13χρονη κόρη της). Για να έχει μέλλον, Γιατί ταλέντο έχει. Χορεύει, τραγουδάει, είναι σε μπάντα και ετοιμάζεται να εκπροσωπήσει με το σχολείο της την Ελλάδα σε ένα διεθνή διαγωνισμό στην Μασσαλία'.

Τι δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά

Μετά από δυο ώρες συζήτησης το μόνο για το οποίο βάζω το χέρι μου στην φωτιά είναι ότι η Ίνα είναι πολύ κουλ. Με τον εαυτό της, την ζωή της, την καριέρα της. Και ότι, σε αντίθεση με το 99% των Ελλήνων επωνύμων, δεν νοιώθει την ανάγκη να μεγαλοποιήσει ή ωραιοποιήσει τίποτα. Το μόνο που την νοιάζει είναι να συνεχίσει να χορεύει. Είτε το φως του προβολέα είναι στραμμένο πάνω της, είτε της έχει γυρίσει την πλάτη.


oneman.gr