Στην «φορολογική επίθεση», όπως αναφέρει, «που εξαπέλυσε το κράτος στα υγρά καύσιμα και την ενέργεια συνολικά τα τελευταία χρόνια», αποδίδει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων-Εμπόρων Καυσίμων την πρώτη θέση που κατέλαβε η χώρα μας σε ό,τι αφορά τη δαπάνη για την αγορά βενζίνης σε μελέτη διεθνούς ειδησεογραφικού πρακτορείου.

«Η πολιτική αυτή χωρίς να έχει τα ανάλογα αποτελέσματα για τα δημόσια έσοδα, γύρισε την ελληνική κοινωνία πολλές δεκαετίες πίσω, με χιλιάδες πολίτες να αδυνατούν να καλύψουν το κόστος των μετακινήσεών τους ή, ακόμη χειρότερα, το κόστος θέρμανσης», αναφέρει η Ομοσπονδία.

«Η μόνη ρεαλιστική πολιτική όχι μόνο για τους καταναλωτές αλλά και για να αυξηθούν τα έσοδα του Δημοσίου είναι η μείωση των φόρων στα καύσιμα σε ρεαλιστικά επίπεδα και η άρση επιβολής του ΦΠΑ επί των Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης των καυσίμων. Η κυβέρνηση έχει υποχρέωση να αναδείξει το θέμα και να εξαντλήσει τα διαπραγματευτικά περιθώρια με την τρόικα προς την κατεύθυνση αυτή, αντί να υπερασπίζεται μια αποτυχημένη πολιτική που ζημιώνει και τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας», σημειώνει.

Η Ομοσπονδία των πρατηριούχων αναφέρει τέλος ότι οι υψηλές τιμές οφείλονται και στο γεγονός ότι ο ΦΠΑ 23% επιβάλλεται και στον Ειδικό Φόρο Κατανάλωσης, με αποτέλεσμα, κάθε φορά που αυξάνεται ο ΕΦΚ, οι καταναλωτές να υφίστανται διπλή επιβάρυνση και από την άνοδο του ΦΠΑ.



real.gr από ΑΠΕ-ΜΠΕ