Το νέο Ford B-MAX ανήκει στην κατηγορία των αυτοκίνητων που ικανοποιούν όλη την οικογένεια. Τα παιδιά βρήκαν γρήγορα τη θέση τους στα άνετα καθίσματα και, όταν δεν ασχολούνταν με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, απολάμβαναν την ορατότητα που προσφέρουν οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Μόλις όμως ερχόταν η στιγμή να κατέβουν από το αυτοκίνητο, γινόταν μάχη για την πρωτιά στο άνοιγμα των πλαϊνών θυρών.

Οι πλαϊνές πόρτες του γερμανικού αυτοκινήτου δεν είναι συνηθισμένες. Ανοίγουν προς τα πίσω με μια κίνηση και δημιουργούν μεγάλα ανοίγματα στα πλάγια. Χάρη στην ενσωμάτωση των κεντρικών κολονών του αμαξώματος στις πόρτες, η είσοδος των επιβατών και η φόρτωση του εξοπλισμού για σπορ είναι εύκολη υπόθεση.

Η συνοδηγός εξέφρασε μόνο μια παρατήρηση: οι μπροστινές πόρτες είναι βαριές. Αυτό συμβαίνει γιατί φέρουν ενισχύσεις, λόγω της καινοτομικής κατασκευής των πίσω θυρών. Κατά τη διάρκεια του test drive, ευχαριστήθηκα τον οδηγοκεντρικό προσανατολισμό του αυτοκινήτου και εκτίμησα τη χαμηλή κατανάλωση. Το «δικό μου» Ford B-MAX έπαιρνε ισχύ από τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ. Ecoboost ισχύος 100 ίππων (υπάρχει και ισχυρότερος, 120 ίππων). Η μέση κατανάλωση στο τεστ ήταν 5,5 λιτρα/100 χλμ., 0,4 λίτρα πάνω από την εργοστασιακή. Το βραβευμένο μοτέρ δεν παράγει πολύ θόρυβο και η απόδοσή του στο ταξίδι είναι ικανοποιητική. Οσοι όμως κάνουν συχνά ταξίδια, είναι καλύτερο να προτιμήσουν την έκδοση των 120 ίππων, η οποία έχει και μικρότερη κατανάλωση.

Επιδόσεις πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας: 0-100 χλμ./ώρα σε 13,2’’ και τελική 175 χλμ./ώρα. Η βασική έκδοση 1.0 100 ίππων κοστίζει 14.480 ευρώ με απόσυρση και προσφορά.

real.gr