Τα δικαιώματα του καταναλωτή σε περίπτωση που δεχθεί κλήση από εισπρακτική εταιρεία ανέλυσε ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή Γιώργος Στεργίου το μεσημέρι της Τρίτης.

Ο ίδιος τόνισε ότι είναι απαραίτητο να εμφανίζεται το νούμερο της εταιρείας η οποία καλεί τους οφειλέτες, ενώ παράλληλα υποστήριξε ότι όλες οι συνομιλίες με εισπρακτικές εταιρείες ηχογραφούνται.

Μιλώντας ο κ. Στεργίου στην εκπομπή \”Κοινωνία Ώρα Mega\”, αναφέρθηκε σε διάφορα περιστατικά παρατυπιών που έχουν διαπράξει οι εν λόγω εταιρίες, όπως τα διαρκή τηλεφωνήματα σε ακατάλληλες ώρες, δηλώνοντας ότι \”όπως ο καταναλωτής έχει υποχρεώσεις έχει και δικαιώματα\”.

Ποια είναι τα δικαιώματα σας εάν δεχθείτε κλήση από εισπρακτική εταιρεία:

* Θα πρέπει να εμφανίζεται στην αναγνώριση κλήσης το τηλέφωνο της εταιρείας

* Οι συνομιλίες ηχογραφούνται και κρατούνται σε αρχείο για 12 μήνες, επομένως εάν έχετε υπόνοια ότι δεν σας εξαπατούν καλέστε το 1520 ή απευθυνθείτε στο site της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή

* Τα τηλέφωνα για την καταβολή οφειλών ξεκινάνε δέκα μέρες μετά αφού θεωρείται η οφειλή ληξιπρόθεσμη

* Οι κλήσεις πρέπει να γίνονται μία φορά ανά δύο μέρες (μόνο εργάσιμες) από τις 09:00 εώς τις 20:00

* Σε περίπτωση που η εταιρεία καλέσει και ο οφειλέτης δεν απαντήσει, σύμφωνα με τον νόμο δεν θεωρείται ότι έγινε ενημέρωση

* Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ζητήσει από την εισπρακτική εταιρεία να μην τον ξαναενοχλήσει

* Ο υπάλληλος πρέπει να πει το όνομα του αλλά όχι και την εταιρεία μέχρι να ταυτοποιηθούν τα στοιχεία του καταναλωτή

news247.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook