Με αφορμή των φόβο που παρουσιάζεται σε πολλά άτομα που θέλουν να ταξιδέψουν με αεροπλάνο και επιθυμούν να έχουν ένα ευχάριστο και ήρεμο ταξίδι θα μπορούσαμε να συστήσουμε μερικά γεύματα που θα μπορούσαν να ωφελήσουν τους επιβάτες ή και ακόμα τις αεροπορικές εταιρίες!

Η ανάγκη των επιβατών να νιώσουν ασφάλεια και ηρεμία μας παραπέμπει στην κατανάλωση τροφών που βοηθούν σε αυτό. Παρακάτω δίνουμε μερικές ιδέες…

Για μείωση του στρες! 

1. Βιταμίνη C : Καταναλώστε 1ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι (προσοχή χωρίς προσθήκη ζάχαρης!)

2. Δημητριακά ολικής άλεσης (μπισκότα , μπάρες , κριτσίνια ,κουλουράκια) η δύναμη τω τροφών ολικής άλεσης δε περιγράφεται πόσο μπορεί να μας ηρεμήσει!

Για καλή διάθεση!

1. Σεροτονίνη! είναι ένας νευροδιαβιβαστής που συνδέεται με την καλή διάθεση και την ευφορία . Για αυτό το λόγο καταναλώστε τις παρακάτω τροφές που επιτυγχάνουν την παραγωγή της στον οργανισμό… Επιλέξτε ξηρούς καρπούς (καρύδια, αμύγδαλα, φουντούκια κ.α.)

2. Σοκολάτα υγείας ή σοκολατάκια ! αυτό και αν είναι δελεαστικό για τα μικρά παιδιά που συνήθως η σοκολάτα τα κάνει να ξεχάσουν τα πάντα!

Για χαλάρωση!

1. Προτιμήστε την μπανάνα!…και επειδή η φρέσκια μορφή μπορεί να μας δυσκολέψει θα μπορούσαμε να την καταναλώσουμε αποξεραμένη σε συνδυασμό με τους ξηρούς καρπούς.

2. Μα τι άλλο από το μαγικό χαμομήλι! Βοηθάει πολύ στο έντονο στρες και μπορεί να σας το μειώσει αρκετά! Απολαυστικό ρόφημα παγωμένο ή κρύο !

Για εσάς που έχετε πολύωρο ταξίδι και θέλετε να γευματίσετε, επιλέξτε άπαχη πρωτεΐνη π.χ. ψάρι ή κοτόπουλο με λαχανικά. 

Συμβάλλουν στην παραγωγή ντοπαμίνης και νοραδρεναλίνης από τα νευρικά κύτταρα του εγκεφάλου. 

Οι δύο αυτές ουσίες είναι υπεύθυνες για τη διατήρηση της εγρήγορσης και του καλύτερου ελέγχου των αντιδράσεων του οργανισμού, ενώ σας κάνουν να αισθάνεστε και λιγότερο νευρικοί!

Να έχετε μια ευχάριστη και ήρεμη πτήση!!!

medicaltime.gr/ Σεβίνα Μαστρογιάννη, Διαιτολόγος - Διατροφολόγος