Το υβριδικό (πετρελαιοκινητήρα/ ηλεκτροκινητήρας) πρωτότυπο Pick-Up που η Mitsubishi παρουσίασε στη διεθνή έκθεση της Γενεύης είναι κατά πάσα πιθανότητα ένα προοίμιο του νέου L200.

Με την πλειοψηφία των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην παραγωγή ελαφρών ημιφορτηγών (Pick-Up) να έχουν ήδη παρουσιάσει τους νέους εκπροσώπους τους (Ford Ranger, Isuzu D-Max) ή σημαντικές αναβαθμίσεις αυτών (VW Amarok, Toyota Hilux), η Mitsubishi επιβάλλεται να προχωρήσει στην ανανέωση του L200 προκειμένου να το διατηρήσει ανταγωνιστικό.

Η 83η διεθνής έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης (7-17 Μαρτίου) δεν θα μπορούσε παρά να αποτελέσει το ιδανικό… σκηνικό για μια πρόγευση των μελλοντικών σχεδίων της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας και το πρωτότυπο GR-HEV δεν εξυπηρετεί παρά αυτόν ακριβώς το σκοπό.

Σύμφωνα με τα όσα ανακοινωθεί πρόσφατα από το στρατόπεδο της Mitsubishi, μέχρι το 2020 το 20% της γκάμας των οχημάτων της αναμένεται να προσφέρεται με κάποιον τύπο «ηλεκτροκίνησης» είτε αυτό αφορά σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα οχήματα, είτε διάφορες μορφές υβριδικών συστημάτων.

Σε ό,τι αφορά στα επαγγελματικά οχήματα και ειδικά την κατηγορία των Pick-Up, η Mitsubishi θεωρεί πως ο συνδυασμός ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης με έναν ηλεκτροκινητήρα είναι σαφέστατα μια πιο αρμόζουσα αλλά και βιώσιμη λύση σε σχέση με ένα πλήρως ηλεκτροκίνητο και… φορτιζόμενο επαγγελματικό όχημα. Εξάλλου, η δεύτερη επιλογή κοστίζει κατά πολύ περισσότερο.



Μια προσεχτικότερη ματιά στο GR-HEV Concept

Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει επίσημα η Mitsubishi, το πρωτότυπο Pick-Up με την ονομασία GR-HEV Concept που παρουσίασε στην Γενεύη έχει μήκος 5.420 χλστ., πλάτος 1.930 χλστ. και ύψος 1.775 χλστ. ενώ το μεταξόνιο του ανέρχεται στα 3.000 χλστ.

Με βάση της διαστάσεις του, το εν λόγω μοντέλο μπορεί με άνεση να μεταφέρει έως και πέντε ενήλικους επιβάτες στο εσωτερικό του καθώς και ένα «σεβαστό» όγκο φορτίο στον χώρο φόρτωσης του.

Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα εδράζεται ένας «Mitsubishi Clean Diesel» πετρελαιοκινητήρας με κυβισμό 2,5 λτ. (χωρίς λοιπές πληροφορίες μέχρι στιγμής) ο οποίος συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα του οποίου οι μπαταρίες εδράζονται μεταξύ των δοκών του πλαισίου -τύπου σκάλας- που και το εν λόγω πρωτότυπο διαθέτει.

Η μετάδοση της κίνησης πραγματοποιείται μέσω του νέου -υπερσύγχρονου- συστήματος 4κίνησης Mitsubishi Super All Wheel Control (S-AWC) ενώ σύμφωνα με τα όσα έχουν διαρρεύσει έως τώρα στο διαδίκτυο το GR-HEV θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής της κίνησης με χρήση μόνο του πετρελαιοκινητήρα, μόνο του ηλεκτροκινητήρα ή μέσω διαφόρων συνδυασμών λειτουργίας των δύο μονάδων παραγωγής ενέργειας.



Σε κάθε περίπτωση, το ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο αφορά στη… φιλικότητα του εν λόγω οχήματος προς το περιβάλλον καθώς οι εκπομπές ρύπων κάτω του ορίου των 149 g CO2/km που ανακοινώνει η ιαπωνική εταιρεία είναι, αν μη τι άλλο, μια εντυπωσιακή επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας των Pick-Up.

Τέλος, οι υπεύθυνοι της Mitsubishi ανακοίνωσαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του εν λόγω πρωτοτύπου στην έκθεση πως μια -περισσότερο συμβατική- έκδοση παραγωγής του αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο 2014.

Αμφιβάλλετε ακόμα πως έχουμε να κάνουμε με τον αντικαταστάτη του εξαιρετικού L200;




autotritipro.gr