Το Mobile World Congress αποτελεί τη μεγαλύτερη έκθεση παγκοσμίως στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας όπου οι ηγέτες του χώρου της τεχνολογίας παρουσιάζουν τεχνολογικά, εμπορικά και επιστημονικά επιτεύγματα στο χώρο της κινητής τηλεφωνίας. Εταιρίες όπως η Android, Samsung, Google, Hitachi, Nokia, Ericsson, Vodafone αποτελούν μερικούς μόνο από τους εκθέτες.

Φέτος η ελληνική παρουσία ήταν έντονη στο MWC 2013 που διοργανώθηκε από τις 25 έως 28 Φεβρουαρίου στην Βαρκελώνη. Συγκεκριμένα, η παρουσία του ελληνικού περίπτερου, η πρώτη από τη δημιουργία του θεσμού του MWC, έκλεψε την παράσταση, αφού ανάγκασε κάποιους από τους χιλιάδες επισκέπτες να αναρωτηθούν πώς η Ελλάδα, εν μέσω κρίσης, καταφέρνει να παράγει καινοτομία και να τη λανσάρει σε ένα από τα μεγαλύτερα εκθεσιακά γεγονότα διεθνώς. Άλλωστε, το σύνθημα που θα κυριαρχούσε στο ελληνικό περίπτερο ήταν: «Innovation born in Greece goes global!» (Η καινοτομία που γεννήθηκε στην Ελλάδα γίνεται παγκόσμια).

Και μόνο το γεγονός, ότι ανάμεσα στους 6.500 εκθέτες, που αναπτύχθηκαν επί τέσσερις ημέρες στα 94.000 τ.μ. του MWC, «όρθωσαν» ανάστημα 25 «Δαβίδ» της ελληνικής υψηλής τεχνολογίας αποτελεί μία φωτεινή εξαίρεση στα ζοφερά χρώματα της οικονομικής κρίσης.

Το ελληνικό περίπτερο, στο οποίο κυριαρχούσαν κυρίως οι εφαρμογές κινητής τηλεφωνίας, οι ολοκληρωμένες λύσεις πληροφορικής αλλά και εστιασμένες λύσεις, έγινε πόλος έλξης του κοινού, αλλά και των ξένων ΜΜΕ, που δείχνουν ενδιαφέρον για αυτήν την έμπρακτη εκδήλωση εξωστρέφειας και καινοτομίας εκ μέρους της Ελλάδας.

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ


Στο παγκόσμιο αυτό τεχνολογικό γεγονός δεν έλειψε η Κρήτη καθώς μεταξύ των εταιριών που συμμετείχαν με δικό τους stand στο ελληνικό περίπτερο, 9 στο σύνολο, υπήρξαν και 2 κρητικές εταιρίες, μέλη του Επιστημονικού & Τεχνολογικού Πάρκου Κρήτης, η Cytech και η NovelTech.

Σημαντική υπήρξε κ η συνεισφορά του Συνδέσμου Εξαγωγέων Κρήτης που προσέφερε δωρεάν πλήθος παραδοσιακών προϊόντων για το ελληνικό πάρτι που διοργανώθηκε στο ελληνικό περίπτερο την τρίτη ημέρα της έκθεσης. Οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν παραδοσιακά προϊόντα όπως τσικουδιά, μαστίχα, κρασί, ελιές, γραβιέρα, παξιμαδάκια, κ.α. Μια ιδέα που έκλεψε την παράσταση καθώς διαφοροποιήθηκε από κάθε άλλο event της έκθεσης.

CYTECH (www.cytech.gr)

Η Cytech είναι μια εταιρία που ιδρύθηκε το 2001 στο Ηράκλειο Κρήτης και έχει εισαχθεί δυναμικά στην αγορά του Information Technology έχοντας ήδη παρουσία σε 10 χώρες ανά τον κόσμο.

Ασχολείται αποκλειστικά με την παροχή καινοτόμων τεχνολογικών προϊόντων και λύσεων προσφέροντας σύγχρονες και στοχευμένες μεθόδους επικοινωνίας σε επιχειρήσεις. Στόχος της είναι η ανάπτυξη πρωτοποριακών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και αποτελεί τον ενδιάμεσο τεχνολογικό σταθμό για να μεταβεί κάθε επιχείρηση στην νέα ψηφιακή εποχή, προσφέροντας πληθώρα επιλογών proximity marketing, SMS marketing και mobile marketing.

Η εταιρία συμμετείχε στην έκθεση για δεύτερη συνεχή χρονιά και παρουσίασε τις τελευταίες της τεχνολογικές εξελίξεις την Mobile Marketing πλατφόρμα της καθώς και την πλήρη λύση ηλεκτρονικών κουπονιών (mcoupons) ιδανική λύση για καταστήματα λιανικής.



NovelTech (www.noveltech.gr)

Δυναμική εμφάνιση έκανε η εταιρία NovelTech (www.noveltech.gr) η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των mobile & web applications/services.

Στο φετινό Mobile World Congress έκανε αισθητή την παρουσία της παρουσιάζοντας την ολοκληρωμένη πλατφόρμα τουριστικής προβολής City Guide, (Web Site, iOS & Android app) για Δήμους, Περιφέρειες και οργανισμούς που δραστηριοποιούνται στον χώρο της τουριστικής προβολής και υπηρεσιών και θέλουν να προσφέρουν στους επισκέπτες της περιοχής τους μια μοναδική εμπειρία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η δυνατότητα προώθησης τοπικών προϊόντων μέσα από την πλατφόρμα κάνοντας χρήση προσφορών, κουπονιών και άλλων τεχνικών Mobile marketing.

Στο πλαίσιο του Mobile World Congress αναζήτησε με επιτυχία συνεργάτες στο εξωτερικό προκειμένου να προωθήσουν το City Guide στις χώρες τους. Στο πλαίσιο των επαφών που έγιναν το ενδιαφέρον για το City Guide ήταν έντονο καθώς όπως μπόρεσαν να διαπιστώσουν οι ενδιαφερόμενοι, η πλατφόρμα τους δίνει την δυνατότητα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα να βγάλουν στον "αέρα" μια υπηρεσία τουριστικής και πολιτιστικής προβολής εστιάζοντας στο περιεχόμενο καθώς όλο το τεχνικό κομμάτι είναι έτοιμο.