Έντονο προβληματισμό και ανησυχία στους τουριστικούς φορείς της Δυτικής Κρήτης έχει προκαλέσει η παρατεταμένη «απουσία» του ΕΓ/ΟΓ Blue Horizon από την γραμμή Χανιά – Πειραιάς.

Επισήμως η εταιρεία Blue Star, μέσω του πίνακα των δρομολογίων της έχει ανακοινώσει πως «τα δρομολόγια δεν θα εκτελούνται την περίοδο 7/2/11 έως 9/6/11, λόγω ετήσιου δεξαμενισμού του πλοίου».



Και όμως την ίδια στιγμή, όπως αποκαλύπτει σήμερα το Flashnews.gr , το ΕΓ/ΟΓ Blue Horizon εκτελεί κανονικότατα δρομολόγια στην Αδριατική και συγκεκριμένα στην γραμμή Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Μπάρι.

Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται από την ίδια την εταιρεία Blue Star η οποία για κρατήσεις στην συγκεκριμένη ακτοπλοική γραμμή, μέσω της ιστοσελίδας της, παραπέμπει στην «αδελφή» εταιρεία Superfast Ferries (ανήκουν στον όμιλο Attica).

Εκεί, όπως φαίνεται και από τον πίνακα των δρομολογίων, το Blue Horizon, αναχωρεί το βράδυ της Τετάρτης 6/4 από το Μπάρι και θα καταπλεύσει το μεσημέρι της Πέμπτης 7/4 στην Πάτρα.



Μάλιστα το ότι το Blue Horizon – που υποτίθεται πως έχει τεθεί εκτός της γραμμής Χανιά-Πειραιάς λόγω δεξαμενισμού – εκτελεί δρομολόγια στην Αδριατική, επιβεβαιώνεται πλήρως και από το έγκριτο marinetraffic.com, όπου φαίνεται ο πλήρης κατάλογος των δρομολογίων του συγκεκριμένου πλοίου τουλάχιστον από τις αρχές Απριλίου.



Σύμφωνα με τον προγραμματισμό των δρομολογίων της εταιρείας για την γραμμή Χανιά-Πειραιάς , όπως φαίνονται και στην ιστοσελίδα της, τα δρομολόγια του Blue Horizon θα ξεκινήσουν και πάλι στις 10 Ιουνίου.

Όμως το εύλογο ερώτημα που τίθεται είναι γιατί η εταιρεία ανακοινώνει διακοπή δρομολογίων «λόγω ετήσιου δεξαμενισμού» του πλοίου, ενώ την ίδια περίοδο αυτό εκτελεί δρομολόγια στην Αδριατική;

Flashnews.gr / Αλέξης Μάνεσης