Έντονα αντιδρούν οι δάσκαλοι στην προώθηση του σχεδίου Προεδρικού Διατάγματος του υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας Ελλάδας (ΔΟΕ) αναφέρεται πως «η αξιολόγηση αποδομεί το δημόσιο σχολείο, εντείνει τις ταξικές ανισότητες και κατηγοριοποιεί σχολεία μαθητές και εκπαιδευτικούς».

Με την ίδια ανακοίνωση της, η ΔΟΕ καλεί τους διευθυντές των σχολικών μονάδων να μην συμμετέχουν στα επιμορφωτικά σεμινάρια που σχεδιάζει το υπουργείο, ενώ καλεί τους συλλόγους διδασκόντων να αρνηθούν τη συμμετοχή τους στη διαδικασία.

Αναφέρει ακόμη ότι γι' αυτό τον σκοπό παρέχει προς τους εκπαιδευτικούς πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη.

Στην ίδια ανακοίνωσή της η ΔΟΕ δηλώνει ότι επικαιροποιεί τη θέση της εναντίον της «αυτοαξιολόγησης» της σχολικής μονάδας και επισημαίνει την πλήρη και κατηγορηματική αντίθεσή της στο σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος για την αξιολόγηση.

Η ΔΟΕ επαναλαμβάνει ακόμη την «αταλάντευτη θέλησή της να παρεμποδίσει την εφαρμογή των προβλέψεων του Προεδρικού Διατάγματος».

 

in.gr