Κατηγορηματικά διαψεύδει το υπουργείο Παιδείας τα δημοσιεύματα περί αλλαγών στο λύκειο και ολοκλήρωσης του σχετικού νομοσχεδίου, που αναμένεται να δοθεί στην δημοσιότητα περί τα τέλη Απριλίου ή στις αρχές Μαΐου.

«Η πρόταση της επιτροπής», με αφορμή την οποία επανήλθε στη δημοσιότητα το θέμα, όπως δηλώνουν ανώτατα στελέχη του υπουργείου Παιδείας, «δεν έχει καν ολοκληρωθεί και το νομοσχέδιο βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας».

«Τα δημοσιεύματα για το Λύκειο δεν ανταποκρίνονται καθόλου στην πραγματικότητα ούτε ως προς το περιεχόμενό τους ούτε ως προς την κατεύθυνση ή τη φιλοσοφία που συζητά το υπουργείο Παιδείας» δήλωσε σχετικά με το θέμα ο υφυπουργός Παιδειας, Θεόδωρος Παπαθεοδώρου.

«Η διαμόρφωση θεσμικού πλαισίου για τις αλλαγές στο Λύκειο δεν μπορεί να κινείται σ' αυτούς τους άξονες ούτε ν' ακολουθεί τέτοιου είδους διαδικασίες. Η όλη προετοιμασία - η οποία βρίσκεται σήμερα σε εξέλιξη - θα είναι απολύτως θεσμική, οι διατάξεις για το νέο Λύκειο θ' αποτελέσουν αντικείμενο συζήτησης με τους αρμόδιους φορείς, με το ΕΣΥΠ και βεβαίως θα συμπεριλαμβάνουν τις προτάσεις των κομμάτων που στηρίζουν την Κυβέρνηση. Ήδη δουλεύουμε με βάση αυτές. Κατά συνέπεια, τα δημοσιεύματα δεν έχουν κανένα σημείο τομής με τα παραπάνω που αναφέρω», συνέχισε.

«Για ένα τόσο σημαντικό θέμα, το περιεχόμενό τους δεν εμπεριέχει στοιχεία διαλόγου στο βαθμό που αυτός θα προκύψει μόνο από συντεταγμένες διαδικασίες και με απόλυτη διαφάνεια. Επομένως, κατηγορηματικά διαψεύδω την επιχείρηση διαμόρφωσης ενός πλαισίου συζήτησης, η οποία δεν απηχεί τις προθέσεις και τις απόψεις του υπουργείου Παιδείας» κατέληξε.

Ερωτηθείς, κατά τα άλλα, ο κ. Παπαθεοδώρου να σχολιάσει τις τελευταίες εξελίξεις σχετικά με τις πιέσεις για απομάκρυνση των επίορκων δημοσίων υπαλλήλων, άρα και εκπαιδευτικών, απάντησε: «Στηρίζω απόλυτα την προσπάθεια του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Αντώνη Μανιτάκη. Δεν τη στηρίζω θεωρητικά ή μόνο πολιτικά αλλά και έμπρακτα, γιατί πιστεύω ότι παρά τις αδυναμίες του νομοθετικού πλαισίου που ισχύει σήμερα, δεν έχουμε ανάγκη καμία Τρόικα να μας υποδείξει ότι πρέπει ν' απαλλαγούμε από τους επίορκους, κοπανατζήδες, ανεπαρκείς δημοσίους υπαλλήλους. Αντίθετα πιστεύω ότι ο εκπαιδευτικός θα πρέπει να είναι πρότυπο δημοσίου λειτουργού».

Και τόνισε: «όπου οι υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας, κατά το παρελθόν, ολιγώρησαν, αδράνησαν ή απλά καθυστέρησαν στον έλεγχο πειθαρχικών παραπτωμάτων, το διάστημα αυτό εργαζόμαστε συστηματικά ώστε με συναίσθηση της ευθύνης που έχουμε αλλά και με σεβασμό στην αρχή της νομιμότητας, να προωθήσουμε ταχύτατα την εκκαθάριση των υποθέσεων που λίμναζαν τόσα χρόνια».


protothema.gr