Εμφαση στους τομείς των πωλήσεων και του μάρκετινγκ θα δώσουν οι ελληνικές επιχειρήσεις το 2013, οι οποίες μάλιστα κατά ποσοστό 68% των σχεδιάζουν να αυξήσουν ή να διατηρήσουν τον αριθμό των υπαλλήλων τους, σύμφωνα με τα πορίσματα παγκόσμιας έρευνας της Regus, εταιρείας παροχής επαγγελματικών χώρων. Αυτά τα θετικά αποτελέσματα διατηρούν σε σταθερά επίπεδα το δείκτη επιχειρηματικής εμπιστοσύνης, ο οποίος αυξήθηκε στην Ελλάδα από τον Οκτώβριο του 2012, μολονότι εξακολουθεί να βρίσκεται κάτω από τον παγκόσμιο μέσο όρο.

Σύμφωνα με την ίδια έρευνα, σε διεθνές επίπεδο, ο δείκτης επιχειρηματικής εμπιστοσύνης της Regus ανέρχεται στις 114 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3 μονάδες από τον Οκτώβριο του 2012, ενώ στην Ελλάδα, ο δείκτης ανέρχεται στις 59 μονάδες, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 15 μονάδες συγκριτικά με την τιμή του πριν από ένα εξάμηνο. Επίσης, περισσότερες από μία στις δέκα (14%) επιχειρήσεις σχεδιάζουν να αυξήσουν τον αριθμό των υπαλλήλων τους κατά περισσότερο από 5%, ενώ ένα 44% εκτιμά ότι οι επιχειρήσεις θα προσλάβουν περισσότερους εργαζόμενους στους τομείς των πωλήσεων και του μάρκετινγκ, ενώ το 26% δίνει έμφαση στο επιχειρησιακό προσωπικό.

Η κυρία Κατερίνα Μάνου , εκπρόσωπος της Regus, σχολιάζει: "Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι οι εταιρείες δεν αναζητούν απλώς στελέχη, αλλά ότι σχεδιάζουν να επενδύσουν στις πωλήσεις και στο μάρκετινγκ. Αυτό δείχνει ότι θεωρούν πως είναι η κατάλληλη στιγμή να βγουν στην αγορά και να πουλήσουν. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σκεφτούν πώς μπορούν να προσλάβουν και να διατηρήσουν τους καλύτερους του κλάδου, παραμένοντας συγχρόνως ανταγωνιστικές στην αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται».

Επίσης, συνεχίζει η ίδια «όλες οι τάσεις δείχνουν ότι η προσφορά ευέλικτης εργασίας θα εξελιχθεί από απλό πλεονέκτημα σε απαραίτητη προϋπόθεση για την απασχόληση, ενώ αναμένεται να αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα για την εξασφάλιση και τη διατήρηση των καλύτερων εργαζόμενων σε κάθε εταιρεία».

Αναφέρεται ότι στην έκθεση συμμετείχαν περισσότερες από 26.000 επιχειρήσεις σε 90 χώρες.


tovima.gr