Δημοπρατήθηκε και το τελευταίο υποέργο του έργου «Βελτίωση Οδικής Ασφάλειας στο Επαρχιακό Οδικό Δίκτυο της Περιφέρειας Κρήτης», που είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ Κρήτης. Το συγκεκριμένο υποέργο προϋπολογισμού 1.180.000€ αφορά στην «Κατασκευή και βελτίωση κόμβων στην Περιφερειακή Ενότητα Ηρακλείου».

Παράλληλα δε εκτελούνται έργα αποκατάστασης 16 εκ. ευρώ, ενώ σε περίπου ένα μήνα θα υπογραφούν συμβάσεις για νέες παρεμβάσεις 12 εκ. ευρώ. Ειδικότερα με το νέο υποέργο που δημοπρατήθηκε (1.180.000 ευρώ) πρόκειται να κατασκευαστούν-βελτιωθούν οι παρακάτω κόμβοι:

-Κόμβος στη συμβολή των οδών Αυλή- Ίνι – Σχοινιάς (οικισμός Ίνι).

-Κόμβος Μοίρες – Μάταλα και Σίβα – Καμηλάρι.

-Κόμβος στην συμβολή των οδών Πετροκεφάλι – Πιτσίδια και Πετροκεφάλι – Σίβα (θέση Αγ. Μαρίνα).

-Κόμβος στην Κ. Πουλιά (συμβολή των οδών προς Άνω Πουλιά, προς Άνω Καστελιανά και δημοτικών δρόμων.

-Κόμβος στη διακλάδωση προς Ι.Τ.Ε. (κόμβος επ. οδ. Ηρακλείου – Βουτών περι τη χ.θ. 3+750).

-Κόμβος Φαιστού με δρόμο προς Πιτσίδια (Φαιστός – Πετροκεφάλι – Πιτσίδια).

-Κόμβος Κυλιστού (επί της επαρχ. οδού Γωνιές - Ανώγεια). 

-Κόμβος οικισμού Αμιρά.

Στο διαγωνισμό συμμετείχαν πέντε (5) κατασκευαστικές εταιρίες και προσωρινός μειοδότης ανακηρύχθηκε η «ΝΟΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ», με μέση τεκμαρτή έκπτωση 38,56%, ενώ το εύρος των εκπτώσεων κυμάνθηκε από 20% έως 38,56%.

Τα άλλα υποέργα του έργου βελτίωση Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Κρήτης είναι:

α) «Βελτίωση πρόσφυσης (αντιολισθηρός τάπητας), αποκατάσταση/ αντικατάσταση οδοστρωμάτων, τεχνικά», προϋπολογισμού 16.000.000€, το οποίο εκτελείται.

β) «Οριζόντια και κάθετη σήμανση», προϋπολογισμού 6.400.000€, το οποίο εντός των προσεχών τριάντα (30) ημερών υπογράφεται η σύμβαση.

γ) «Προστασία από πτώσεις βράχων και κατολισθήσεις», προϋπολογισμού 5.600.000€, το οποίο εντός των προσεχών τριάντα (30) ημερών υπογράφεται η σύμβαση.

Την ικανοποίηση του εξέφρασε ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης τονίζοντας ότι η οδική ασφάλεια αποτελεί προτεραιότητα για την Περιφέρεια Κρήτης που μεριμνά για την εκτέλεση των αναγκαίων έργων αξιοποιώντας κάθε κονδύλι και αναζητώντας διαρκώς πρόσθετους πόρους.