Μπορεί οι συνθήκες, οικονομικές και κοινωνικές  να είναι χείριστες, όμως,  δεν πρέπει να κάνουμε τη χάρη σε αυτούς που μας καταδυναστεύουν, και να βυθιστούμε στην κατάθλιψη. Ο χειμώνας έφυγε, η άνοιξη είναι πλέον στο φόρτε της και, έστω και χωρίς λεφτά στην τσέπη, ας ονειρευτούμε. Τι;

Ένα αυτοκίνητο που θα μας άλλαζε τη διάθεση… 

\"\"

# 5, Triumph TR6

Όπως και να το κάνουμε, με τον ήλιο να βρίσκεται ψηλά στον ουρανό και την ζέστη να κάνει έντονη την παρουσία της, κανείς δεν μπορεί να αντισταθεί στην γοητεία ενός παραδοσιακού βρετανικού roadster, όπως το Triumph TR6.

Το μυώδες βρετανικό μοντέλο κατασκευάσθηκε από το 1969 έως το 1976. Διέθετε σε πρώτη φάση 6κύλινδρο κινητήρα 2.5 λίτρων με 150 ίππους (τελική 190 χλμ./ώρα, 0-100 χλμ./ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα). Αργότερα προστέθηκε στην γκάμα και μια έκδοση με 124 ίππους. Αι στις δύο περιπτώσεις το κιβώτιο ήταν μηχανικό 4 σχέσεων.

\"\"

# 4, Alfa Romeo Spider 2,0 S4

Από την Αγγλία στην Ιταλία όπου βρίσκουμε ένα θρυλικό μοντέλο. Η πρώτη γενιά της Spider λανσαρίστηκε από την Allfa Romeo στα μέσα της 10ετίας του 1960.

Την 10ετία του 1990 παρουσιάσθηκε τέταρτη γενιά της Spider, με την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία αλλά συγχρόνως και αρκετές καινοτομίες για την εποχή. Όπως για παράδειγμα το υδραυλικό τιμόνι, την ευχέρεια επιλογής αυτομάτου κιβωτίου 3 σχέσεων ή μηχανικού 5 σχέσεων και κινητήρα 2.0 λίτρων με 124 ίππους.

\"\"

# 3, VW Beetle 1303 Injection LS

Το Σκαθάρι ήταν το πρώτο, χρονολογικά, αυτοκίνητο στην ιστορία της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen και γενικότερα του ομίλου Volkswagen και παρήχθη από το 1938 έως το 2003. Κατά τη διάρκεια αυτής της μεγάλης χρονικής περιόδου, κατασκευάστηκαν συνολικά 21.529.464 αντίτυπα, με αποτέλεσμα το Σκαθάρι να γίνει, σε παγκόσμια κλίμακα, το αυτοκίνητο με την μεγαλύτερη χρονική διάρκεια παραγωγής και τον μεγαλύτερο αριθμό οχημάτων.  Στην  Ελλάδα  έγινε γνωστό και με τα ονόματα Σκαραβαίος.

Η έναρξη της παραγωγής της  καμπριολέ έκδοσης του Beetle έγινε το 1949 από τον οίκο Karmann. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι από τα τελευταία που βγήκαν στην παραγωγή, διαθέτει δερμάτινες επενδύσεις στο εσωτερικό και χρώμα μεταλλικό πράσινο Hummingbird.

\"\"

# 2, Ford Mustang 289 Convertible

Η πρώτη γενιά του δημοφιλούς αμερικάνικου σπορ μοντέλου εξακολουθεί να συγκινεί ακόμη και σήμερα. Πανέμορφος σχεδιασμός για το αυτοκίνητο το οποίο μπήκε στην παραγωγή το 1964 και έμεινε μέχρι το 1973, όταν αντικαταστάθηκε από το μοντέλο της δεύτερης γενιάς.

Ο κινητήρας που το κινούσε ήταν ένας θηριώδης V8 4.7 λίτρων και απόδοσης 225 ίππων, ενώ η μετάδοση της κίνησης γινόταν είτε με μηχανικά κιβώτια 3 ή 4 σχέσεων, είτε με αυτόματο 3 σχέσεων.

\"\"

# 1, BMW Z1

 Η BMW Z1 ήταν ένα διθέσιο roadster αυτοκίνητο αναπτύχθηκε από την BMW . Παράχθηκε σε μόλις 8.000 αντίτυπα στο διάστημα από τον Μάρτιο του 1989 έως τον Ιούνιο του 1991.

Την Z1 την χαρακτήρισαν οι πόρτες που κρύβονταν κάτω από τα μαρσπιέ, υποχωρώντας κατακόρυφα, αντί να αιωρούνται προς τα έξω. 

Το αυτοκίνητο εξοπλιζόταν με κινητήρα 2.5 λίτρων απόδοσης 170 ίππων, ανέπτυσσε τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα ενώ για να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα χρειαζόταν 9.0 δευτερόλεπτα.

news247.gr

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook