Την πρώτη συνάντηση με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης πρόκειται να πραγματοποιήσουν αύριο, Πέμπτη 18 Απριλίου, τα μέλη της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας «Συμμαχία για την Ελλάδα», μετά το σύμφωνο συνεργασίας που υπεγράφη στις 11 Απριλίου μεταξύ του Υπουργού Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Καθηγητή Αθανάσιου Τσαυτάρη και του Γενικού Διευθυντή της Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας, κ. Γεώργιου Καλούδη, παρουσία του Προέδρου του Δ.Σ. κ. Ανδρέα Γαβριηλίδη και του Μέλους του Δ.Σ. κ. Ιωάννη Αρτινού.

Σύμφωνα με όσα τονίζει , ο κ. Γιώργος Καλούδης, όταν το ΥπΑΑΤ παραδώσει στην «Συμμαχία για την Ελλάδα» τις προτάσεις του, θα συσταθεί μια 5μελής Ομάδα Εργασίας με καταξιωμένα στελέχη της αγορά τα οποία θα δουλέψουν πάνω σε κάποια συγκεκριμένα projects τα οποία θα έχουν να κάνουν μεταξύ άλλων με την προβολή των ποιοτικών ελληνικών προϊόντων όπως το ελαιόλαδο, το τυρί και το κρασί.

«Για τις δράσεις αυτές στόχος μας είναι να μην χρειαστεί ούτε ένα ευρώ από τον κρατικό προϋπολογισμό. Είναι μια εποχή που όλοι πρέπει να βάλουμε πλάτη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Καλούδης.

Η «Συμμαχία για την Ελλάδα», αποτελεί μια πρωτοβουλία του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) με την υποστήριξη και την αιγίδα του Υπουργείου Πολιτισμού & Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.Ο.Τ.), με στόχο την προώθηση του Τουρισμού, του Πολιτισμού αλλά και του Αθλητισμού, στο πλαίσια του Εθελοντισμού και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Σε αυτό πλέον συμμετέχει και το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.

Μέσα από τον εθελοντισμό

O Γενικός Διευθυντής της Αστικής Μη Κερδοσκοπικής Εταιρείας, κ. Γεώργιος Καλούδης εξηγεί: «τις επόμενες ημέρες το ΥπΑΑΤ θα μας δώσει τις προτάσεις του και στη συνέχεια θα συστήσουμε ομάδες εργασίας από εθελοντές και στελέχη μεγάλων επιχειρήσεων ώστε να τις επεξεργαστούμε. Αύριο έχουμε μια συνάντηση μάλιστα με το ΥπΑΑΤ και στη συνέχεια θα επιστρατεύσουμε κάποια καταξιωμένα στελέχη της αγοράς ώστε να δουλέψουμε κάποια projects.

Σκοπός μας είναι να προωθήσουμε τα ποιοτικά ελληνικά προϊόντα και το ελληνικό προϊόν. Στη χώρα μας άλλωστε έχουμε και ποιοτικά προϊόντα αλλά και εταιρείες που ασχολούνται με αυτόν τον τομέα. Άλλωστε μέλη μας είναι πολλές εταιρείες τροφίμων και μη».

Άλλες συνεργασίες

Σύμφωνα με όσα αναφέρει ο κ. Καλούδης: «Θέλουμε η ιδιωτική πρωτοβουλία να βοηθήσει με τις εμπειρίες και τις γνώσεις της, το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης όπως κάναμε με το Υπουργείο Πολιτισμού, τον ΕΟΤ πέρσι που κάναμε την τηλεοπτική καμπάνια ή φέτος με το τηλεοπτικό σποτ στο οποίο προβάλουμε το Μουσείο της Ακρόπολης. Για παράδειγμα το διαφημιστικό σποτ που παίζει στην τηλεόραση δεν κόστισε τίποτα στο ελληνικό δημόσιο. Ο ηθοποιός κ. Αντώνης Καφετζόπουλος συμμετείχε δωρεάν, ο συνθέτης, κ. Δημήτρης Παπαδημητρίου έγραψε τη μουσική. Επίσης δωρεάν και επειδή μέλη μας είναι όλοι οι μεγάλοι διαφημιζόμενοι και μας βοήθησαν και τα ιδιωτικά κανάλια προβάλουμε αυτό το διαφημιστικό».

Που θα προβάλονται οι δράσεις της «Συμμαχίας για την Ελλάδα»

Σε ερώτησή σχετικά με τα μέσα προβολής των μελλοντικών διαφημιστικών δράσεων του ΥπΑΑΤ, ο κ. Καλούδης εξηγεί: «Αυτό που θέλουμε και στην περίπτωση του ΥπΑΑΤ είναι να κάνουμε δράσεις χωρίς να κοστίσει τίποτα στον ελληνικό προϋπολογισμό. Όπως ας πούμε να βγει μια καταχώρηση η οποία θα προβάλει τα καλά ελληνικά προϊόντα όπως το λάδι, το τυρί ή το κρασί το οποίο θα το μοιράσουμε στα μέλη μας που έχουν περιοδικά ως καταχώρηση. Αν το έκανε αυτό το υπουργείο θα έπρεπε να ξοδέψει αρκετά χρήματα».

Και προσθέτει: «Επίσης, θα προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε κάποια διαφημιστικά σποτ με προϊόντα τα οποία θα παίξουν στον Διεθνή Αερολιμένα που είναι επίσης μέλος μας. Η αεροπορική εταιρεία Aegean επίσης στις οθόνες της μπορεί να προβάλει τα σποτάκια αυτά. Παράλληλα έχουμε μέλη που διαθέτουν κλειστά κυκλώματα τηλεόρασης, όπως το Υγεία, το Ιασώ, τα Goody’s, τα Flocafe κ.α. και εκεί επίσης μπορούμε να προβάλουμε τις διαφημίσεις που θα δημιουργήσουμε».

Η εταιρεία

Σύμφωνα με τον κ. Καλούδη, η εταιρεία ξεκίνησε το 2010. «Όλα τα μέλη μας δεν έχουν κομματική ταυτότητα ούτε έχουμε βλέψεις για πολιτική καριέρα. Μιλάμε για Ελλάδα, το μέλλον τον παιδιών μας». Στόχος της είναι η τόνωση της ελληνικής αγοράς, μέσα από την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού, ενώ από τις αρχές του 2012 είναι πλέον Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία, με βασικούς άξονες τον εθελοντισμό, τον τουρισμό, το περιβάλλον, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό.

Τα μέλη

Τέλος να σημειωθεί ότι καθημερινά όλο και περισσότεροι φορείς αγκαλιάζουν την «Συμμαχία για την Ελλάδα», εκτός από τον Σύνδεσμο Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), σύμμαχοι πλέον είναι η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), η Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), ο Σύλλογος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου (ΣΕΠΤ), η Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών (ΕΙΙΡΑ), η Ένωση Παραγωγών Κινηματογράφου & Τηλεόρασης (PACT) από τον χώρο της επικοινωνίας αλλά και θεσμικοί φορείς της αγοράς όπως οι Ελληνική Ένωση Τραπεζών (ΕΕΤ), Σύνδεσμος Εταιρειών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων & Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανικών Επώνυμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχανίας Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ), Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής Ελλάδος (ΣΕΠΕ), Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), Ένωση Δισκογραφικών Εταιρειών (ΕΔΕ), Σύνδεσμος Ελληνικής Βιομηχανίας Απορρυπαντικών & Σαπώνων (ΣΕΒΑΣ), Σώμα Ελλήνων Προσκόπων (ΣΕΠ) και πολλές μεμονωμένες επιχειρήσεις.

agrotypos.gr