Υπάρχουν κάποιες στιγμές στο μάρκετινγκ που είναι καλύτερες από κάποιες άλλες, Μια από τις μαύρες μέρες πάντως σε αυτό τον τομέα θα ανήκει στην φίρμα NIKE που έσπευσε να εκμεταλλευθεί το μακελειό της Βοστώνης και κυκλοφόρησε εκατομμύρια μπλουζάκια προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων.

Η φίρμα δημιούργησε μπλουζάκια με μεγάλα γράμματα «ΜΑΚΕΛΕΙΟ ΤΗΣ ΒΟΣΤΩΝΗΣ» προκαλώντας θύελλα αντιδράσεων στην αμερικανική πόλη και μεγάλο κίνημα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με αποτέλεσμα να αποσυρθούν τα επίμαχα μπλουζάκια από όλα τα καταστήματα της παγκόσμιας αλυσίδας.






iefimerida.gr