Συνολικά, πιστεύουμε ότι η Icona έχει χτυπήσει ...ταβάνι με το Vulcano, αλλά αυτό εξακολουθεί να είναι ένα ήσσονος σημασία ζήτημα. Ένα από τα κραυγαλέα ζητήματα είναι αν θα πραγματοποιηθεί η παραγωγή του μοντέλου, ή θα έχουμε να κάνουμε με ακόμη ένα όνειρο που σβήνει.

Ανεξάρτητα πάντως με αυτό (το αν δηλαδή το αυτοκίνητο θα βγει στους δρόμους ή όχι), η ουσία του πράγματος είναι ότι το Icona Vulcano είναι αυτό που έχει πάρει την μεγαλύτερη προβολή στην Σαγκάη.

Ο σχεδιασμός του Vulcano μοιάζει με μια διασταύρωση ανάμεσα σε ένα Ferrari F12/599 και ένα Lexus LF-A, ακόμη και ένα κομμάτι από την Corvette σε ότι αφορά τον σχεδιασμό της ζάντας. Το αποτέλεσμα είναι καλό, χωρίς μεγάλες υπερβολές και με πολύ βάθος.

Το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο με δύο διαφορετικούς κινητήρες. Το ένα, που ονομάζεται "H-Turismo», έχει σχεδιαστεί για χρήση στο δρόμο και διαθέτει έναν 6.0 λίτρων V12 κινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 160 ίππων. Έτσι, η συνολική ισχύς του αυτοκινήτου φθάνει τους 950 ίππους οι οποίοι μεταφέρονται στους πίσω τροχούς. Σύμφωνα με την εταιρία το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. /ώρα σε κάτι περισσότερο 2 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ./ώρα.

Η άλλη έκδοση ονομάζεται "H-Competizione" και χρησιμοποιεί ένα μικρότερο V6 κινητήρα με δύο τουρμπίνες, σε συνδυασμό με ένα ζευγάρι ηλεκτρικών κινητήρων. Η συνολική ισχύς φτάνει τους 870 ίππους ενώ οι ηλεκτροκινητήρες είναι τοποθετημένοι στους εμπρός τροχούς προσφέροντας στο αυτοκίνητα ενός είδους τετρακίνηση. Και σε αυτή την έκδοση η τελική ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ./ώρα.



news247.gr