Την παρέμβαση της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη προκάλεσε η δημοσιοποίηση της προκλητικής διαφήμισης ψυχαγωγικού πάρκου της Σουηδίας με την οποία καλούνται οι Σουηδοί να μην έρθουν με τα παιδιά τους στην Κρήτη.

Το θέμα και τις έντονες αντιδράσεις της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων δημοσίευσε πρώτο από χθες το βράδυ το Flashnews.gr (δείτε εδώ).

Μόλις η κα Κεφαλογιάννη – που βρίσκεται στην Σουηδία – ενημερώθηκε για το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί από την δυσφημιστική για την Κρήτη προσπάθεια της Σουηδικής επιχείρησης να «κρατήσει» τους Σουηδούς μακριά από την Κρήτη, έκανε την εξής δήλωση :

"Με έκπληξη πληροφορηθήκαμε την προσπάθεια ψυχαγωγικού πάρκου στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας, να προσελκύσει πελάτες χρησιμοποιώντας αρνητικά έναν δημοφιλή τουριστικό προορισμό στην Ελλάδα, όπως είναι η Κρήτη.

Η συγκεκριμένη ενέργεια προκαλεί την εύλογη δυσαρέσκεια μας και για το λόγο αυτό είμαστε σε επαφή με την πρεσβεία μας στη Σουηδία, η οποία έχει ήδη προβεί σε όλες τις ενδεδειγμένες ενέργειες. Θεωρούμε το διαφημιστικό μήνυμα μια άτυχη και κακόγουστη καμπάνια ιδιωτικού φορέα.

Η Ελλάδα στη Σουηδία έχει πολύ καλή εικόνα. Χιλιάδες Σουηδοί επισκέπτονται κάθε χρόνο τη χώρα μας. Σήμερα βρίσκομαι στη Στοκχόλμη προκειμένου να ενισχύσω ακόμη περισσότερο αυτό το τουριστικό ρεύμα, καλώντας τους Σουηδούς να απολαύσουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα
".