Πρώτη δημοσίευση 9:00 μμ

Η είδηση της κακόγουστης καμπάνιας του ψυχαγωγικού πάρκου στη Σουηδία, που ανέδειξε το Flashnews.gr και προκάλεσε θόρυβο και την παρέμβαση της υπουργού Τουρισμού δείτε (εδώ), αποτελέσε την αφορμή για ένα Κρητικό να στείλει στην εταιρεία ένα E-mail, στο οποίο με προσεγμένο τρόπο παρατηρεί την αστοχία της διαφημιστικής καμπάνιας του συγκεκριμένου πάρκου, ενώ τους επισυνάπτει και ένα βίντεο με τις ομορφιές του νησιού.

Οι αρμόδιοι της επιχείρησης αμέσως έστειλαν απάντηση, στην οποία απολογούνται αν έθιξαν τους Κρητικούς και τονίζουν ότι η διαφήμιση αυτή είναισ το πλαίσιο καμπάνιας της επιχείρησης.

Μάλιστα ήδη έχουν αλλάξει τη διαφήμιση η οποία απεικονίζει ένα άλλο παιδί που κλαίει με κείμενο \”Μερικά παιδιά αναγκάζονται να πάνε στη Μαγιόρκα το καλοκαίρι – Εγγυημένα χαρούμενα παιδιά στο πάρκο μας Liseberg\”.

 Σας παραθέτουμε το μήνυμα που έστειλε στο Flashnews.gr ο κ. Τσιλικάκης, στο οποιο περιλαμβάνεται και το email που έστειλε στο ψυχαγωγικό πάρκο και η απάντηση που έαβε από τοςυ υπευθύνους.

\”Εχθές διαβάζοντας την αρχική είδηση, θεώρησα ως Κρητικός να αντιδράσω, τους έστειλα λοιπόν ενα email όπου διαμαρτύρομαι σε πολιτισμένο επίπεδο, και κάποιος απο τους υπέυθυνους της εταιρείας απάντησε άμεσα. Σας παραθέτω το email μου καθώς και την απάντηση τους.

\”Hello there! Could you please change the title in your first page of your official site ? Why did you do that ? I invite you to visit Crete and see for yourself my point! here is a video to have a look! Welcome to Crete

Please change the title, its a shame! That \”comment\” of yours wasn\’t so kind! George Palaikastro of Sitia Crete\”

Και εδω η απάντηση τους: 

\”Hello George, We love Crete! We are very sorry that the marketing campaign is not to your liking, but we would at the same time underline that the message has been taken out of context. This is not a campaign that belittles Crete; on the contrary Crete has been chosen as a holiday destination which is so good, that it can compare with Liseberg in the minds of children. In short, the campaign compares Liseberg with three most popular holiday destinations for Swedish visitors – Crete, Mallorca and Italy. The campaign, which is humorous and very tongue-in-cheek, will run over two weeks, and in week two the campaign will have a different message. Again, we apologize for the hurt feelings, but would again like to underline that this has far from been the intention of the campaign. Best regards Liseberg Guest Relations, Hanna\”

 Όπως θα παρατηρήσετε, η όλη ενέργεια δεν έχει να κάνει με κάποιο σφάλμα,άθελα τους δηλαδή, αλλα αποτελεί μέρος της Διαφημιστικής τους καμπάνιας!!! Όπου προσπαθούν να δώσουν χιουμοριστικο ύφος μάλιστα. Επέλεξαν λοιπόν να το κάνουν αυτό με τους 3 πρώτους τουριστικούς προορισμούς των Σουηδών, δηλαδή, εμας εδω στην Κρήτη, στη συνέχεια (όπως και έγινε) τη Μαγιόρκα, και θα ακολουθήσει η Ιταλια!! Ζητούν συγγνώμη, αλλά υποστηρίζουν ότι όλα αυτα είναι μέσα στα πλαίσια της διαφήμισης τους! Αντε ωραία, κάποιος σκέφτηκε αυτο τον τρόπο για διαφήμιση, το χειρότερο είναι ότι κάποιος απο την εταιρεία τους έδωσε έγκριση σε αυτη την κακόγουστη διαφημιστική καμπάνια την οποία και πλήρωσαν προφανώς! Τα συμπεράσματα δικά σας! Με εκτίμηση Γιώργος Τσικαλάκης

Ακολουθήστε το flashnews.gr στο Google News και την σελίδα μας στο Facebook