Σας παρουσιάζω και αντικρούω τις 10 πιο συχνές δικαιολογίες που χρησιμοποιούνται συνήθως για να μην ασκηθεί κανείς. Ας ελπίσω ότι μετά από λίγο θα σας πείσω, να σηκωθείτε και να πάτε στο γυμναστήριο!

"Δεν έχω χρόνο για άσκηση."

Αν έχουμε 24 ώρες την ημέρα, και 8 από αυτές πάνε στον ύπνο, άλλο ένα 8ωρο στη δουλειά, άλλες 3 για φαγητό / προετοιμασία για εργασία, τότε μένουν 5 ώρες από τον ελεύθερο χρόνο. Χρειάζεστε μόλις 45 λεπτά την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα για την άσκηση. Προσπαθήστε να ξυπνήσετε μια ώρα νωρίτερα για να ασκηθείτε, θα αισθανθείτε καλύτερα και πιο ενεργός καθ 'όλη την διάρκεια της ημέρας.

«Δεν ξέρω πώς να ασκηθώ".

Το διαδίκτυο είναι γεμάτο από δωρεάν πληροφορίες. Εάν δεν θέλετε να κάνετε την έρευνά σας, υπάρχουν και οι προσωπικοί γυμναστές εκεί έξω που διδάσκουν τους ανθρώπους πώς να ασκηθούν με ασφάλεια πάνω απ' όλα.

«Η άσκηση είναι άβολη."

Δεν χρειάζεται απαραιτήτως κάρτα μέλους σε γυμναστήριο για προπόνηση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το χώρο του σπιτιού σας, να πάτε για ένα τρέξιμο στο τετράγωνο σας, ή ακόμη και να έχετε ένα βίντεο προπόνησης, από αυτά που αποστέλλονται κατευθείαν στην πόρτα σας, και μέσω DVD player να ασκηθείτε!

«Δεν είμαι αρκετά υγιής για να ασκηθώ."

Γι 'αυτό δεν θα ξεκινήσετε να ασκείστε, για να μπει σε πρώτη θέση η υγεία σας; Θα πρέπει να ξεκινήσει από κάπου αυτό!

«Η άσκηση είναι επώδυνη."

Θα αισθανθείτε κάποια ενόχληση κατά την άσκηση τις πρώτες μέρες. Αφού αρχίσετε να βελτιώνετε την αντοχή σας, η άσκηση θα γίνει ευκολότερη και ο σωματικός πόνος θα μειωθεί. Η αίσθηση της ολοκλήρωσης από την προπόνηση θα είναι η ανταμοιβή, αρκετή για να σας ωθήσουν να συνεχίσετε παραβλέποντας την ήπια αυτή ενόχληση.

"Έχω ήδη αρκετή κούραση στο χώρο εργασίας."

Αν δεν σηκώνετε βαριά αντικείμενα, αυτό δεν είναι άσκηση. Πληκτρολογώντας σε έναν υπολογιστή όλη την ημέρα δεν θεωρείται άσκηση!

«Η άσκηση είναι πάρα πολύ ακριβή."

Όπως προαναφέρθηκε, δεν χρειάζεται μια κάρτα μέλους σε γυμναστήριο για την άσκησή σας. Τρέξτε γύρω από το τετράγωνο, αρπάξτε μερικά κουτιά και χρησιμοποιείστε τα ως αλτήρες, αξιοποιήστε τους χώρους του σπιτιού σας, να είστε δημιουργικοί!

«Η άσκηση είναι πολύ απαιτητική σωματικά."

Ξεκινήστε με ήπιας μορφής άσκηση. Να κάνετε μόνο ό, τι το σώμα σας μπορεί να ανεχτεί, μέχρι να αυξηθεί η αντοχή σας. Θα εκπλαγείτε με το τι θα είναι σε θέση να επιτύχει, αν απλά επικεντρωθείτε σε αυτό!

"Είμαι πολύ μεγάλος για άσκηση."

Ποτέ κανείς δεν είναι πολύ μεγάλος ηλικιακά για να ασκηθεί. Στην πραγματικότητα, η άσκηση θεωρείται η σύγχρονη πηγή νεότητας, μας κρατά νέους.

"Δεν πιστεύω στην άσκηση."

Ξεπεράστε αυτή την άποψη. Υπάρχουν τόσα πολλά θετικά αποτελέσματα από την τακτική άσκηση. Μειώνεται ο κίνδυνος για παχυσαρκία, υπέρταση, καρδιαγγειακά νοσήματα, καρκίνος, υψηλή χοληστερόλη, διαβήτη, βελτίωση της διάθεσης και της εικόνας του εαυτού, μειωμένη μάζα λίπους, αύξηση της άλιπης μυϊκής μάζας και ο κατάλογος συνεχίζεται περαιτέρω. Να μην ξεχάσω να αναφέρω, ότι θα δείτε διαφορά στην εμφάνιση και θα είστε γεμάτοι ενέργεια για να απολαύσετε τη ζωή!

Έτσι, την επόμενη φορά που ένας φίλος ή συνάδελφος προσπαθεί να σας δώσει μία από αυτές τις δικαιολογίες, να τους στείλετε αυτό το άρθρο και να τους πείτε να σας συναντήσουν στο γυμναστήριο, καμία δικαιολογία!

Εάν θέλετε να κλείσετε προπόνηση μαζί μου ή για οποιαδήποτε απορία επικοινωνήστε στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο [email protected] ή στο facebook (https://www.facebook.com/LionakisPersonalTrainingMethods)

Λιονάκης Γεώργιος,
Πιστοποιημένος trainer λειτουργικής προπόνησης από την αμερικάνικη εταιρία Purmotion USA (FTS-Functional Training System)
Απόφοιτος της σχολής fitness, GR.A.F.T.S. Hellas στον τομέα του personal training
Απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας & ΜΜΕ του Εθνικού-Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Απόφοιτος της «Σύγχρονης Ναυτικής Εκπαίδευσης ΑΕ» ως επόπτης ασφαλείας κολυμβητικών δεξαμενών