Το φιλανθρωπικό ίδρυμα «The Demi and Ashton Foundation» που ίδρυσε η Demi Moore και ο Ashton Kutcher λανσάρει τη νέα του καμπάνια με όνομα «Real Men Don’t Buy Girls» (Οι αληθινοί άνδρες δεν αγοράζουν κοπέλες), μέσω κάποιων βίντεο, με σκοπό να ενημερώσει τον κόσμο σχετικά με την παιδική πορνεία στην Αμερική.

Ο Kutcher άρχισε να ενδιαφέρεται για το εν λόγω ζήτημα όταν βρέθηκε στην Καμπότζη, όπου έμεινε άφωνος από τα όσα είδε. «Έβλεπα 6 και 7 χρονών κοπέλες να βιάζονται για το κέρδος» έχει πει ο ηθοποιός. «Είπα στον εαυτό μου ότι δεν θέλω να ζω σε έναν κόσμο που συμβαίνουν τέτοια πράγματα και εγώ δεν κάνω τίποτα γι’ αυτό».

Το ζευγάρι ψάχνοντας περαιτέρω το θέμα ανακάλυψε ότι μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες 100.000-300.000 παιδιά γίνονται σκλάβοι και πωλούνται για το σεξ, ενώ πάνω από ένα εκατομμύριο κοπέλες παγκοσμίως είναι μπλεγμένες στην πορνεία. Ολόκληρη η βιομηχανία του σεξ αποφέρει περίπου 39 δισεκατομμύρια το χρόνο!



Ο μέσος όρος ηλικίας των κοριτσιών που πέφτουν θύματα αυτής της παγκόσμιας κοινωνικής μάστιγας είναι 13 ετών, ενώ συνήθως ο άνδρας που πληρώνει για τη συντροφιά μιας ανήλικης κοπέλας, είναι γύρω στα 30, χωρίς ποινικό μητρώο και έχει μια καλά αμειβόμενη εργασία.

Στο ένα βίντεο βλέπουμε τον ηθοποιό και πρώην τραγουδιστή Justin Timberlake να ξυρίζεται με ένα πριόνι. Μαζί του είναι και η Eva Longoria, ενώ μέσα από φωτογραφίες κάνουν την εμφάνισή τους και οι Tom Selleck, Harrison Ford, Bruce Willis και Piers Morgan. Στο δεύτερο βίντεο πρωταγωνιστεί ο ίδιος ο Ashton Kutcher.

Για χάρη της καμπάνιας έχουν φωτογραφηθεί πολλοί ακόμα άνθρωποι από τον χώρο του θεάματος, άνδρες και γυναίκες, όπως οι Sean Penn, Jaime Foxx, Bradley Cooper, Zoe Kravitz, Jessica Biel, Sofia Vergara, Simon Baker, Thomaw Jane, Zachary Quinto, Ben Stiller, Gerard Butler, Kaka και άλλοι.















protothema