Όλοι εμείς οι ειδικοί της διατροφής (διαιτολόγοι-διατροφολόγοι) γράφουμε διάφορες διατροφικές συστάσεις για κάθε περίσταση ή ασθένεια. Περιστασιακά, αυτό μπορεί να βοηθάει. Για πόσο όμως; Αν μεταβούμε από τις συστάσεις στην πράξη, πόσο μας ωφελεί όλο αυτό; Αρκεί μόνο αυτό; Περιστασιακά, όντως μπορεί να βοηθηθούμε για την εκάστοτε κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε.

Όμως τί μας βοηθάει πραγματικά;

Φυσικά το να υιοθετούμε αυτές τις συστάσεις και να τις κάνουμε τρόπο ζωής. Λέμε για την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού πριν το χειμώνα (φρούτα, λαχανικά, υγρά) ή για τη σωστή ενυδάτωση το Καλοκαίρι κτλ.

Ουσιαστικά, όλες αυτές οι οδηγίες θα πρέπει να υπάρχουν πάντα στο μυαλό μας και πορευόμαστε με αυτές για την υπόλοιπη ζωή μας. Έτσι μόνο θα έχουμε μια καλή υγεία, λιγότερες ασθένειες, καλύτερη πρόληψη και κατ’ επέκταση, καλύτερη ποιότητα ζωής.

Έχει φανεί πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η διατροφή σε όλα τα στάδια της ζωής μας, καθώς και στην πρόληψη, θεραπεία και αντιμετώπιση ασθενειών.

Για το λόγο αυτό λοιπόν, γίνεται ακόμα πιο επιτακτική η ανάγκη της υιοθέτησης υγιεινών διατροφικών συνηθειών και γενικότερα, υγιεινών συμπεριφορών.

Να θυμάστε ότι είμαστε ό, τι τρώμε και αυτό κάποιες φορές αργεί να εμφανιστεί ή και όχι. Πάντως, το ενδεχόμενο να μην εμφανιστεί, δεν υπάρχει.

Συνοπτικά:

Τρώω σωστά: Μεσογειακή ή Κρητική διατροφή!
Αθλούμαι.
Πίνω πολύ νερό.
Φροντίζω τη στοματική υγεία μου.
Αποφεύγω το άγχος και το stress.
Κάνω τους τακτικούς ελέγχους που χρειάζεται για την υγεία μου (ετήσιο check-up).
Έχω φίλους που περνάμε όμορφες στιγμές μαζί.

Η υγεία (ψυχική-σωματική-πνευματική) είναι το πολυτιμότερο αγαθό που έχουμε. Ας το προσέξουμε για να το έχουμε!

medicaltime.gr/ Ειρήνη Συλιγάρδου, Διατροφολόγος- Διαιτολόγος