Για να γιορτάσει τα 20 χρόνια εμπλοκής του στους αγώνες Superbike αλλά και τη δυναμική επιστροφή της ομάδας του με τη Ducati στο WSBK, ο Francis Batta και η Alstare team σχεδίασαν μία πρωτότυπη μοτοσυκλέτα.

Η εμπλοκή της Alstare με το παγκόσμιο πρωτάθλημα Superbike ξεκίνησε το 1996, με την συμμετοχή της τόσο στην κατηγορία Supersport όσο και στα Superbike.

Σε συνεργασία με το εργοστάσιο της Ducati είχε οδηγούς το Fabrizio Pirovano με μία Ducati 748SP και το Michael Paquay με την επαναστατική τότε Ducati 916. Ο Pirovano είχε μία εξαιρετική χρονιά με 9 τερματισμούς στο βάθρο και 6 νίκες χωρίς όμως να καταφέρει να πάρει τον τίτλο.

Το 2013 η επιστροφή στη συνεργασία με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati έρχεται αν συνδυαστεί με την παρουσίαση μιας μοτοσυκλέτας concept.

Το σχεδιασμό έχει κάνει ο βέλγος σχεδιαστής Serge Rusak και το εργαστήρι του, η Rusak Kreaktive Designworks. Η εικόνα ολοκληρώθηκε, η μοτοσυκλέτα όμως ακόμη δεν κινείται. Αυτό δεν απέτρεψε τον Tryptik Studio να δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό βίντεο για τη μοναδική αυτή μοτοσυκλέτα.



Το Νο7 που διακρίνεται επάνω της σε διάφορα σημεία παραπέμπει στον οδηγό της ομάδας τον πολύπειρο πρωταθλητή Carlos Checa. Οι ομοιότητες με την αγωνιστική του μοτοσυκλέτα φαινομενικά σταματούν εδώ, όμως τελικά η συγγένεια πρέπει να είναι μεγάλη.

Ο κινητήρας παραμένει αγνώστου προελεύσεως και λοιπών χαρακτηριστικών, ωστόσο ο «δανεικός» ήχος που συνοδεύει το βίντεο θα μπορούσε να προέρχεται από δικύλινδρο V κινητήρα, παραπέμποντας προφανώς στη Ducati Panigale R. Το κάλυμμα που έχει τοποθετηθεί στην θέση του κινητήρα δεν υποδηλώνει κάτι παρά μόνο την πρόθεση του σχεδιαστή να κρύψει το περιεχόμενό του…

Παρά την φουτουριστική του εμφάνιση το project αποφεύγει τις διαστημικές ακρότητες. Το μόνο ερωτηματικό προέρχεται από το μπροστινό σύστημα που κρύβεται κάτω από τις ασυνήθιστες οπτικά αιχμές στον εμπρός τροχό. Αν και θέλει να ξεγελάσει οπτικά, από κάτω κρύβεται ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πηρούνι. Το ακροφύσιο που προβάλει από το ρύγχος του φέρινγκ είναι η απλά η… κεραία της τηλεμετρίας.



Κατά τα άλλα διακρίνονται φρένα της Brembo και η εξάτμιση της Termignoni επιμελώς ενσωματωμένη στην καρίνα της μοτοσυκλέτας. Το πλαίσιο αποτελείται από συμβατικά τμήματα αλουμινίου αλλά μέρος του καθώς και το υποπλαίσιο είναι από ανθρακόνημα. Το ψαλίδι δεν θα μπορούσε παρά να είναι μονόμπρατσο ανατριχιαστικής ομοιότητας με της Panigale.

Το concept έχει βαπτιστεί «7 Carlos Checa 2013» προς τιμήν του πολυπρωταθλητή των Superbikes και βασικού οδηγού της ομάδας και φέτος μαζί με τον Ayrton Badovini. Όπως κι αν έχει, ακόμη κι αν πρόκειται για μια ευρέως μεταποιημένη Panigale, καταφέρνει να αποστασιοποιηθεί από οτιδήποτε γνώριμο και να τραβήξει την προσοχή











newsbeast.gr