Αναμφισβήτητα το όμορφο μαύρισμα είναι πολύ σέξι, αλλά ταυτόχρονα και πολύ επικίνδυνο. Υπάρχει τρόπος να μαυρίσετε με ασφάλεια και μάλιστα πολύ πριν έρθει το καλοκαίρι.

Ξεκινήστε την ηλιοθεραπεία

Ο καλύτερος τρόπος για να μην έρθει σε επαφή ξαφνικά το δέρμα σας με τις δυνατές και υπεριώδεις ακτίνες του καλοκαιρινού ήλιου είναι να ξεκινήσετε από τώρα την ηλιοθεραπεία, οπότε σταδιακά και πριν έρθει το καλοκαιράκι εσείς θα έχετε πάρει ένα όμορφο σοκολατένιο χρωματάκι.

Προσωπικά, κάθε χρόνο τέτοια εποχή ξεκινώ την ηλιοθεραπεία και ποτέ δεν έχω καεί από τον ήλιο το καλοκαίρι, ενώ το δέρμα μου μαυρίζει με περισσότερη ασφάλεια. Μία, το πολύ δύο φορές την εβδομάδα έκθεσης στον ήλιο για μία ώρα (όχι μεσημέρι) στη θερμοκρασία της εποχής (20-25 βαθμοί Κελσίου) αρκεί. Τη διαφορά στο χρώμα σας, ανάλογα με την επιδερμίδα σας, θα τη δείτε λογικά από την πρώτη φορά που θα ξεκινήσετε.

Υπάρχει μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που ξεκινούν τέτοια εποχή solarium ή βάζουν ειδικές κρέμες μαυρίσματος ώστε να ενεργοποιήσουν τη μελανίνη του σώματος τους. Σε καμία περίπτωση όμως το solarium ή κάποια κρέμα δεν χαρίζει το όμορφο φυσικό μαύρισμα του ήλιου, αλλά ένα θολό κίτρινο χρώμα.

Δεν είναι τυχαίο ότι εύκολα κάποιος μπορεί να ξεχωρίσει όσους κάνουν solarium ή χρησιμοποιούν προϊόντα μαυρίσματος. Ο φυσικός τρόπος λοιπόν είναι σαφώς ο καλύτερος και να τον προτιμάτε.

Αν κάνετε μια βόλτα σε πολλές παραλίες, θα δείτε αρκετό κόσμο να λιάζεται. Για να ξεκινήσετε τις βουτιές είναι βέβαια νωρίς ακόμα, μια και τον Μάιο συναντάμε τα πιο παγωμένα νερά, όμως οι πιο τολμηροί τα αντέχουν! Θυμηθείτε πως ο ήλιος χαρίζει τις ακτίνες του παντού, οπότε η παραλία δεν είναι η μόνη λύση για να ξεκινήσετε τις ηλιοθεραπείες σας.


Για όσες βιάζονται ιδιαίτερα!

Για όσες θέλουν να μαυρίσουν αρκετά πιο γρήγορα και αρχές Ιουνίου να έχουν το μαύρισμα που είχαν πέρυσι τέλη Αυγούστου, υπάρχει ο τρόπος.

Αφού έχετε πάρει απόφαση τα όσα είπαμε παραπάνω, δηλαδή να ξεκινήσετε από τώρα την έκθεση σας στον ήλιο, μπορείτε να τραβήξετε τις ακτίνες του ήλιου κατευθείαν πάνω στο δέρμα σας.

Πως; Με 3/4 ενός μπουκαλιού baby oil, 3 μεγάλες κουταλιές βαζελίνης και 2 σταγόνες ιώδιο. Χτυπήστε το μείγμα καλά και κρατήστε το για αρκετό καιρό σε ένα μπουκάλι ή βάζο που κλείνει καλά.

Λίγο πριν από την έκθεσή σας στον ήλιο απλώστε το μείγμα σε όλο σας το σώμα ομοιόμορφα. Θα γυαλίζετε βέβαια και ίσως να μοιάζετε με body builder που κατεβαίνει σε αγώνες επίδειξης, αλλά το αποτέλεσμα θα είναι γρήγορο και όμορφο. Και επειδή οι υπερβολές δεν κάνουν καλό, μην καθίσετε περισσότερο από μισή ώρα με το εν λόγω μείγμα στον ήλιο και αποφύγετε τις μεσημεριανές ώρες τελείως, ειδικά όσο ανοίγει ο καιρός.

Το παραπάνω μείγμα δεν ενδείκνυται για όσες έχουν πολύ ανοιχτόδερμη επιδερμίδα ή καίγεται πολύ εύκολα το δέρμα τους.

Α, και μην ξεχάσω! Λίγο πριν φύγετε από το σπίτι για να πάτε για ηλιοθεραπεία, φάτε οπωσδήποτε ένα δύο ωμά καρότα με λεμόνι.


Μαύρισμα και προστασία

Ο καλοκαιρινός ήλιος όσο περνάνε τα χρόνια γίνεται όλο και πιο επικίνδυνος, όπως δείχνουν αρκετές έρευνες. Πάμπολλες οι αντηλιακές κρέμες που κυκλοφορούν στο εμπόριο και υποσχόμενες προστασία.

Δεν λέω, όμορφο το μαύρισμα, αλλά θέλει ιδιαίτερη προσοχή, ειδικά εάν δεν ξεκινήσετε από νωρίτερα (που ο ήλιος δεν καίει τόσο) τις ηλιοθεραπείες σας.

Το καλοκαίρι χρησιμοποιείτε πάντοτε την αντηλιακή κρέμα που θα σας συστήσει ο δερματολόγος σας βάσει του δικού σας δέρματος και χρώματος. Ρωτήστε τον για τους βαθμούς προστασίας και μην το παρακάνετε, γιατί θα δείτε τα αντίθετα αποτελέσματα.

Εφαρμόζετε την αντηλιακή κρέμα σε όλο σας το σώμα και το πρόσωπο οπωσδήποτε μισή ώρα πριν από την έκθεσή σας στον ήλιο (ή πριν φύγετε από το σπίτι), ειδάλλως δεν κάνει τίποτε.

Μην ξεχνάτε τα μαλλιά σας, τα οποία ταλαιπωρούνται ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες. Χρησιμοποιήστε ένα λάδι-σπρέι μαλλιών για προστασία από τη θάλασσα και το αλάτι, και ξεπλένετέ τα μετά το θαλασσινό μπάνιο σας, όποτε έχετε τη δυνατότητα, με καθαρό νερό.


Σφιχτό και ενυδατωμένο δέρμα

Κρατείστε το σώμα σας σφιχτό κολυμπώντας αρκετά. Προτιμάτε τα πιο βαθιά νερά, που είναι καθαρότερα, και μπορείτε να γυμνάζετε τα πόδια σας. Σε βαθιά νερά προσπαθήστε να κρατηθείτε στην επιφάνεια του νερού κάνοντας ασκήσεις και χρησιμοποιώντας μόνο τα πόδια σας. Κάντε «ψαλίδια» και ανοιγοκλείνετε τα πόδια σας για να μείνετε στην επιφάνεια και αφήστε τελείως ελεύθερα τα χέρια σας.

Υπάρχουν αρκετές ασκήσεις που θα σας γυμνάσουν ευχάριστα μέσα στο νερό και θα σφίξουν το σώμα σας απομακρύνοντας την κυτταρίτιδα. Μην ξεχνάτε πως η κολύμβηση είναι η καλύτερη σωματική άσκηση, αφού γυμνάζεται έτσι ολόκληρο το ανθρώπινο σώμα χωρίς να αισθάνεται μεγάλη κόπωση.

Μην αμελείτε να ενυδατώνετε το δέρμα σας σωστά, πίνοντας πολλά ποτήρια νερό και φρέσκους χυμούς κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού και της έκθεσης στον ήλιο.

Χρησιμοποιείτε τακτικά ενυδατικές κρέμες σώματος και ειδικά μετά το μπάνιο σας. Αν το δέρμα σας είναι αφυδατωμένο και ξηρό, το δείχνει αμέσως μετά το μπάνιο, όταν νιώθετε να σας τραβάει ή στεγνώνει πολύ γρήγορα. Το ίδιο ισχύει και για το πρόσωπό σας, όπου το καλοκαίρι εκτίθεται περισσότερο στο φως του ήλιου και έτσι έχετε μεγαλύτερες πιθανότητες καψίματος και δημιουργίας πανάδων.

Για να αποφύγετε κάτι τέτοιο, χρησιμοποιήστε την κατάλληλη αντηλιακή κρέμα προσώπου, η οποία θα έχει τους ίδιους βαθμούς προστασίας με εκείνη του σώματός σας, ώστε να μη δημιουργηθεί διαφορά χρώματος μεταξύ του σώματος και του προσώπου σας.

Τα χείλη σας θέλουν εξίσου προστασία από τον ήλιο. Αν τα νιώθετε αφυδατωμένα και δεν έχετε μαζί σας το προϊόν που χρησιμοποιείτε συνήθως, απλώστε λίγο βούτυρο ή βαζελίνη όσο δεν εκτίθεστε στον ήλιο. Το καλοκαίρι προτιμάτε τα λιπ γκλος και προσέξτε τα long lasting κραγιόν που ξηραίνουν και αφυδατώνουν εύκολα τα χείλη.

fe-mail.gr