Πρώτη ενημέρωση 12:19 μμ

Δεύτερη μέρα σήμερα για τις πανελλαδικές εξετάσεις, με τους υποψηφίους να εξετάζονται στα μαθήματα της γενικής παιδείας και συγκεκριμένα με τη βιολογία, τη φυσική, τα μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής και την ιστορία.

Ακολουθεί η παράθεση των θεμάτων και των απαντήσεων απο τα συνεργαζόμενα με το Flashnews.gr, φροντιστήρια.

Βιολογία (Γενικής Παιδείας)



Μέτριας δυσκολίας τα θέματα στη Βιολογία, με κλιμακούμενη δυσκολία. Σε αρκετά θέματα απαιτούνταν συνδιαστική σκέψη και κριτική ικανότητα, πράγμα που απαιτούσε γενικά, καλή επαφή με το αντικείμενο και καλές βάσεις.

Δείτε εδώ τα θέματα

Δείτε εδώ τις απαντήσεις

Ηράκλειο, Άγιος Νικόλαος, Ιεράπετρα, Μακρύς Γυαλός
www.poukamisas.gr



Φυσική (Γενικής Παιδείας)



Τα θέματα ήταν κατανοητά και σχετικά άνετα, αντιμετωπίσιμα από καλά διαβασμένους μαθητές.

Δείτε εδώ τα θέματα

Δείτε εδώ τις απαντήσεις

Δικαιοσύνης 41, Ηράκλειο
www.orosimo.gr



Μαθηματικά και στοιχεία στατιστικής (Γενικής Παιδείας)



Οι μαθητές στο πρώτο θέμα είχαν να έπρεπε απλά να έχουν διαβάσει για να το απαντήσουν. Ξεκινώντας το δεύτερο θέμα έπρεπε να αντιμετωπίσουν όχι ιδιαίτερης δυσκολίας συνδυαστικό θέμα κάτι που σίγουρα θα προκάλεσε επιπλέον άγχος στους μαθητεύστε τρίτο θέμα είχαν να αντιμετωπίσουν ικανότητα πράξεων και ταχύτητας καθώς το θέμα ήταν σχετικά μεγάλο. Στο τέταρτο θέμα πάλι συνδυαστικό και αρκετά απαιτητικό.

Γενικά τα θέματα θεωρούνται απαιτητικά για μάθημα γενικής παιδείας. Οι μαθητές της τεχνολογικής & θετικής κατεύθυνσης θα χρειάστηκαν αρκετό χρόνο σκέψης και αυξημένης προσοχής για να ανταπεξέλθουν ενώ οι μαθητές της θεωρητικής κατεύθυνσης θα δυσκολευτήκαν αρκετά.

Δείτε εδώ τα θέματα

Δείτε εδώ τις απαντήσεις

Πλατεία Κολοκοτρώνη, Χανιά
www.efk.edu.gr



Ιστορία (Γενικής Παιδείας)




To μάθημα της ιστορίας γενικής παιδείας δεν έχει ενδιαφέρον για πολλούς μαθητές, καθώς δεν προτιμάται όχι μόνο για λόγους όγκου ύλης αλλά και για λόγους συνδυασμών πεδίων.

Παρόλα αυτά παρουσιάζουμε τη γενική εικόνα των σημερινών θεμάτων και σύντομα θα έχουμε απαντήσεις.

Στο πρώτο θέμα ζητήθηκαν απλοί και πολυεξετασμένοι όροι, το δεύτερο θέμα αντιστοίχισης ήταν συνολική αναφορά στην παγκόσμια ιστορία. Οι ερωτήσεις ανάπτυξης αναφέρονταν στις συνθήκες του α΄ και στην ελληνική διάσταση του β παγκοσμίου πολέμου, ενώ οι πηγές στην ελληνική επανάσταση και στην πρώτη δεκαετία του μεσοπολέμου.

Τα θέματα ήταν απλά, χωρίς απαιτήσεις λεπτομερειών και δύσκολων σημείων, στοιχείο θετικό για τα παιδιά.

Δείτε εδώ τα θέματα

Δείτε εδώ τις απαντήσεις

Α. Παπανδρέου 102, Χανιά
www.dialektiki.edu.gr