Η Volkswagen ανακοίνωσε την ίδρυση ενός νέου εργοστασίου της στην πόλη Changsha, στην Κίνα, όπου μέχρι το τέλος του 2015 θα κατασκευάσει δύο SUV, το 7θέσιο CrossBlue και το 5θέσιο CrossBlue Coupe.

Η Volkswagen προχώρησε σε μία νέα επένδυση επί κινεζικού εδάφους, στο πλαίσιο των 9,8 δις ευρώ, τα οποία διαθέτει για επενδύσεις στην Κίνα. Μάλιστα, ήδη λειτουργούν 12 εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων κι εξαρτημάτων.

Ανακοίνωσε λοιπόν τη λειτουργία ενός νέου εργοστασίου, δυναμικότητας 300.000 μονάδων το χρόνο. Το νέο εργοστάσιο θα βρίσκεται στην Changsha και θα κατασκευάσει, με την έναρξη λειτουργίας του, δύο SUV μέχρι το 2015. Τα δύο οχήματα θα βασιστούν στο πρότυπο Crossblue και θα ονομάζονται αντίστοιχα Crossblue και Crossblue Coupe. Τα οχήματα θα καλύψουν κατά κύριο λόγο την τοπική αγορά.

Όπως ανακοινώθηκε, το CrossBlue θα είναι 7θέσιο, ενώ το CrossBlue Coupe 5θέσιο. Σύμφωνα με το πρωτότυπο, θα διαθέτουν αρκετά αιχμηρή σχεδίαση, η οποία θα ενισχύεται από τα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα, τους μεγάλους τροχούς και φυσικά τις κουπέ γραμμές, που ακολουθούν το αμάξωμα.

Για τα μηχανικά μέρη οι πληροφορίες αναφέρουν, ότι θα πατάνε στη γνωστή πλατφόρμα του ομίλου, MQB και οι διαστάσεις θα είναι: μήκος 4,89 μ., πλάτος 2,02 μ. και μεταξόνιο 2,98 μ.).

Παράλληλα, το εσωτερικό του μοντέλου, όπως μπορούμε να δούμε και στην αντίστοιχη φωτογραφία, αν και λιτό στη σχεδίαση διαθέτει αρκετά high tech στοιχεία.

Επιπλέον, για την κίνηση των δύο SUV θα φροντίζουν, εκτός των άλλων μηχανικών συνόλων κι ένα υβριδικό σύστημα, που θα αποτελείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 και θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Η συνδυαστική ισχύς θα φτάνει τους 415 ίππους, επιταχύνοντας το μοντέλο από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 5,9 δευτερόλεπτα. Το αυτοκίνητο θα μπορεί να κινηθεί για 33 χιλιόμετρα χρησιμοποιώντας αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου θα ανέρχεται στα 3,0 λτ./100 χλμ.

Επιπροσθέτως, η VW υπογράμμισε, ότι στο ίδιο εργοστάσιο, θα κατασκευάζει κι ένα νέο αυτοκίνητο sedan, με την κωδική ονομασία VW511, που θα τοποθετηθεί μεταξύ του Passat και Phaeton, ενώ θα δημιουργήσει και μία πολυτελή λιμουζίνα, η οποία θα απευθύνεται καθαρά στην τοπική αγορά.

Σε γενικές γραμμές εξάλλου, η VW, όσο κι οι άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες, επενδύουν ολοένα και περισσότερο στην κινεζική αγορά.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε, πως η Κίνα ενθαρρύνει τις ξένες επενδύσεις για την κατασκευή οχημάτων εντός των συνόρων της, είτε με χαμηλή φορολόγηση, είτε με ανθρώπινο δυναμικό.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες λοιπόν, όπως η VW, δεν χάνουν την ευκαιρία για επενδύσεις στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου, με αποτέλεσμα πέρυσι να αυξήθηκαν τα κεφάλαια επενδύσεων σε 19.2 δισεκ. δολ.

Με αυτόν τον τρόπο, τόσο οι τοπικές αυτοκινητοβιομηχανίες ανταγωνίζονται σε τιμές τις εταιρείες που εισάγουν, ενώ ταυτόχρονα αξιοποιούν στο έπακρο τις ευνοϊκές ρυθμίσεις της κινεζικής κυβέρνησης. Με αποτέλεσμα βέβαια η Κίνα να ανεβάζει ραγδαία τους ρυθμούς βιομηχανικής ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια. Χαρακτηριστικά θα παραχθούν φέτος 20 εκατ. μονάδες συνολικά από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, που έχουν επενδύσει τοπικά.





autotriti.gr