Στον «αέρα» από σήμερα ο δεύτερος κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας που υλοποίησαν οι θεσμικοί φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας (σύνδεσμος διαφημιζομένων Ελλάδος, ένωση εταιριών ιδιωτικών ραδιοφωνικών σταθμών, ένωση εταιριών διαφήμισης και επικοινωνίας Ελλάδος, ένωση ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών εθνικής εμβέλειας, ένωση παραγωγών κινηματογράφου και τηλεόρασης και ο σύνδεσμος επιχειρήσεων περιοδικού τύπου), που συνεργάστηκαν και δημιούργησαν την κοινωνική καμπάνια «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας», για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού στο εσωτερικό της χώρας.

Η εν λόγω καμπάνια περιλαμβάνει 4 τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ τα οποία προβάλλουν τους παραδοσιακούς ξενώνες και τον χειμερινό τουρισμό, τον πολιτισμό, μέσω του νέου μουσείου της Ακρόπολης αλλά και τη ζεστασιά της αθηναϊκή φιλοξενίας και διασκέδασης.

zougla.gr