Αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των Ελλήνων καταναλωτών που προτιμούν να πραγματοποιούν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου. Πρόσφατα η εταιρεία ερευνών «Nielsen» διαπίστωσε ότι το 21% των Ελλήνων έχουν πραγματοποιήσει αγορές μέσω ιστοσελίδων, αν και το ποσοστό αυτό θεωρείται χαμηλό για τα δεδομένα της υπόλοιπης Ευρώπης.

Ο Μάνος Κωνσταντουλάκης είναι εκπρόσωπος του www.foxmarket.gr, μίας ιστοσελίδας που ασχολείται με προσφορές και έκανε την εμφάνισή της πρόσφατα. «Εμείς ασχολούμαστε με προσφορές που ανεβάζουν μόνοι τους οι επαγγελματίες και οι καταναλωτές μπορούν να βλέπουν όλα τα καταστήματα και τις επιχειρήσεις που ρίχνουν τις τιμές και βρίσκονται στην περιοχή τους. Στις λίγες ημέρες της διαδικτυακής ζωής μας διαπιστώσαμε ότι η περίοδος της οικονομικής κρίσης ανεβάζει κατά πολύ τα ποσοστά των Ελλήνων που κάνουν ηλεκτρονικές αγορές και ειδικά μέσω προσφορών, είμαστε στη φάση που ο επαγγελματίας κάνει προσφορές για να προσελκύσει περισσότερους πελάτες και ο καταναλωτής ψάχνει να βρει τις καλύτερες τιμές» λέει.

Ωστόσο η έρευνα της Nielsen επισημαίνει ό,τι οι Έλληνες δίνουν μεγάλη σημασία στις online κριτικές όταν φτάνει η ώρα να αγοράσουν κάποια ηλεκτρονική συσκευή, με το συντριπτικό μάλιστα ποσοστό του 70%. Ακολουθούν οι τηλεπικοινωνίες με 57%, που είναι το μεγαλύτερο ποσοστό στην Ευρώπη και το Software με 43%. Επιπλέον ένας στους τρεις Ευρωπαίους συνολικά και ένας στους τέσσερις Έλληνες, δηλώνει πως χρησιμοποιεί τα social media (blogs, facebook, twitter κτλ) για να πάρει τις σωστές αγοραστικές αποφάσεις.

Τέλος, το 41% παγκοσμίως και το 44% στην Ελλάδα τονίζει πως είναι πιο πιθανό να ανεβάσει κάποια αρνητική παρά θετική κριτική στα social media, δημιουργώντας έναν επιπλέον πονοκέφαλο στις επιχειρήσεις που καλούνται να προσαρμοστούν στο νέο ψηφιακό περιβάλλον.

zougla.gr