Το κλισέ θέλει το πρώτο βλέμμα να είναι αρκετό για έναν έρωτα κεραυνοβόλο. Οκ, στην περίπτωση της Τζένης Μπαλατσινού ίσως χρειάστηκαν δύο, τρία, τέσσερα βλέμματα. Αλλά παραπάνω δεν ήταν.

Γιατί ο τρόπος που σε κοιτάει αυτή η γυναίκα - ακόμα κι αν εσύ κάθεσαι στην άνεση του καναπέ σου - σε κρατάει δεμένο χειροπόδαρα σε εκείνη. Και δεν χρειάστηαν να περάσουν δύο δεκαετίες για να το καταλάβουμε αυτό.

Όλα ξεκίνησαν με την  άγουρη Μπαλατσινού του 1990.Και στην πρώτη συνέντευξη που έδωσε εκείνη, λίγες ώρες αφού βγήκε από το Rex (όπου διεξάγονταν τα καλλιστεία) και ενώ ετοίμαζε τις βαλίτσες της για το Los Angeles για την συμμετοχή της στα Μις Υφήλιος.

 'Η χθεσινή βραδιά ήταν μια εμπειρία που δεν την περίμενα. Νιώθω πολύ όμορφα. Ήθελα αυτόν τον τίτλο για να πάω στο εξωτερικό. Με ενδιαφέρει να κάνω καριέρα έξω σαν μοντέλο. Λίγο πριν από τα καλλιστεία, είχα μια πρόταση από τον Ζεράρ Ρεν, που έχει το πρακτορείο Ελίτ στο Παρίσι, για να συνεργαστούμε. Δεν μπορώ να κάνω πρόβλεψη για το μέλλον μου. Κάθε μέρα που έρχεται είναι διαφορετική από την προηγούμενη. Απλώς, αισιοδοξώ και πιστεύω στον εαυτό μου’

Η αλήθεια είναι ότι η Μπαλατσινού δεν κατάφερε να κάνει καριέρα έξω. Όπως δεν είχε καταφέρει, λόγω τραυματισμού, να ασχοληθεί επαγγελματικά και με την πρώτη της αγάπη, το τένις. Ο αθλητισμός μπορεί να έχασε μία αθλήτρια. Εμείς κερδίσαμε μία γυναίκα.

'Έχω ζήσει στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στη Γαλλία για πέντε χρόνια. Από μικρή ασχολήθηκα με το τένις -ήμουν στην Εθνική Εφήβων- και κάποια στιγμή έκλεισα συμβόλαιο με μια γαλλική ομάδα. Διακρίσεις αξιόλογες δεν είχα, αλλά δεν πρόλαβα κιόλας να δείξω τα οποιαδήποτε προσόντα μου στο τένις, γιατί έπαθα ένα σοβαρό ατύχημα στο πόδι μου και αναγκάστηκα να τα παρατήσω'

Εντός όμως Ελλάδας, η εντυπωσιακή ξανθιά με το αποστασιοποιημένο ύφος τα πήγε αντικειμενικά μια χαρά. Είτε ρωτήσεις τον κόσμο που αγόραζε περιοδικά πριν 15 χρόνια, είτε ρωτήσεις την Ελληνίδα τηλεθεάτρια, είτε ψάξεις βαθιά μέσα σου να βρεις εκείνον τον νεαρό που έμαθε να λατρεύει τις γυναίκες μέσα από τις καρυάτιδες των 90s, θα συνειδητοποιήσεις ότι η Μπαλατσινού είναι μια γυναίκα που άφηνε πάντα μια γλυκιά επίγευση.

Το κοντέρ έγραψε χιλιόμετρα στις ελληνικές πασαρέλες (τότε που αυτό είχε αξία και μεταφραζόταν σε χρήμα και δόξα), δεκάδες φωτογραφήσεις (συμπεριλαμβανομένου μιας στο Playboy) και αξιοπρεπές πέρασμα από την τηλεόραση (μέχρι και σε ένα επεισόδιο των 'Οι Μεν και οι Δεν' την θυμάμαι).

Από τον γάμο της (στην Μύκονο, το καλοκαίρι του 1994) και μετά, οι φωτογραφήσεις στέρεψαν απότομα. Άρα και οι αφορμές να ασχοληθούμε μαζί της.

Γιατί εκείνη έχτιζε την οικογένειά της, παιδί-παιδί. Και εμείς την κατατάξαμε σε εκείνα τα μοντέλα των 90s που πάντα είχαμε σε υπόληψη γιατί ήταν οι πρώτες που μας έδειξαν ότι το ελληνικό DNA εξελισσόταν προς την σωστή κατεύθυνση. Και όχι άδικα.

'Ήξερα ότι το μόντελινγκ είναι ένα επάγγελμα πυροτέχνημα, χωρίς διάρκεια και τρομερή ουσία. Σε νεαρή ηλικία σταμάτησα για να είμαι 100% μαμά. Στα τριάντα, θα ήταν γελοίο να κάνω πάλι την ωραία'

Ουσιαστικά, αν εξαιρέσεις τις κοσμικές εμφανίσεις, η πρώτη επανεμφάνιση της Μπαλατσινού ήταν μέσω της συμμετοχής της στην κριτική επιτροπή του Next Top Model.

Ένας ρόλος που της ταίριαζε ταμάμ (σ.σ. σε αντίθεση με εκείνον της παρουσιάστριας του Dancing on Ice) αφού αυτό που απαιτούσε από εκείνη ήταν βαθιά γνώση του στιλ (που αντικειμενικά την έχει). Καθώς επίσης και ένα 'ταλέντο' στην κριτική και στην εύρεση αισθητικών παραπτωμάτων πάνω στις διαγωνιζόμενες.






Και κάπως έτσι είχε ο κόσμος την ευκαιρία να δει πόσο όμορφα ωριμάζει μια ωραία γυναίκα. Βλέπεις η Τζένη είναι μία γυναίκα που μας επέτρεψε να εισβάλουμε στη ζωή της από την πρώτη στιγμή. Και στεκόμενη δίπλα στον Πέτρο Κωστόπουλο, δεν θα μπορούσε να μείνει και στο παρασκήνιο. Ωρίμασε υπέροχα η Τζένη Μπαλατσινού. Υπέροχα όσο λίγες.

Γιατί, όσο και αν έχει λόγο ή διάθεση κάποιος να την σχολιάσει, οφείλει να παραδεχτεί ότι η Μπαλατσινού του 2013 είναι πιο όμορφη και απείρως πιο στιλάτη από την Μπαλατσινού των 90s. Ότι και αν χρειάστηκε να κάνει για να το πετύχει.

'Έχω φτιάξει το στήθος μου. Αφού έκανα τρία παιδιά και τρεις θηλασμούς θεώρησα πως έπρεπε να κάνω. Δεν το μετάνιωσα. Μάλιστα ήμουν τόσο χαρούμενη που όποιον έβλεπα του το έλεγα. Πήγα με το σουτιέν στο γιατρό και του είπα θέλω αυτό πίσω'

Στο τέλος της ημέρας αυτό που έχει σημασία είναι ότι η Μπαλατσινού είναι έτοιμη, όπως έχει δηλώσει και η ίδια, να καλπάσει ξανά. Κάτι που δείχνει είτε δύναμη χαρακτήρα είτε άγνοια κινδύνου. Με τον χρόνο, πάντα, να είναι ο τελικός κριτής. 

'Ο καλπασμός είναι στάση ζωής. Δεν θα μπορούσα σε αυτή τη φάση της ζωής μου να βγω για περπάτημα. Το περπάτημα στις δυσκολίες κρύβει φόβο. Δεν πρέπει ν’ αφήνεις τον εαυτό σου να φοβάται. Δεν γεννιόμαστε για το φόβο, αλλά για τις εμπειρίες'


oneman.gr