Μια πρωτοβουλία των θεσμικών φορέων της επικοινωνίας με στόχο την τόνωση της αγοράς, μέσα από την ανάπτυξη του εσωτερικού Τουρισμού. Για 1η φορά οι θεσμικοί φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας, ο ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος), η ΕΔΕΕ (Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος), η ΕΙΤΗΣΕΕ (Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας), η ΕΙΙΡΑ (Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών), η Ένωση Παραγωγών Κινηματογράφου & Τηλεόρασης (ΠΑΚΤ) και ο ΣΕΠΤ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου), συνεργάστηκαν και δημιούργησαν την κοινωνική καμπάνια «Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας», για την ενίσχυση του Ελληνικού Τουρισμού στο εσωτερικό της χώρας και του γενικότερου κλίματος. Παρών στη παρουσίαση της επικοινωνιακής καμπάνιας και ο Υπουργός Πολιτισμού & Τουρισμού κ. Παύλος Γερουλάνος, ο οποίος από την πρώτη στιγμή αγκάλιασε και στηρίζει την συνεργασία και την προσπάθεια αυτή.

Η επικοινωνιακή καμπάνια του 1ου κύκλου σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Spot JWT και περιλάμβανε 3 τηλεοπτικά σποτ (και αντίστοιχες καταχωρήσεις) με έμπνευση από ρήσεις 3 μεγάλων Ελλήνων ποιητών: Οδυσσέας Ελύτης, Γιάννης Ρίτσος & Λορέντζος Μαβίλλης.

Μετά την παρουσίασή της, ‘σύμμαχοι’ στην προσπάθεια έγιναν η Ένωση Ελληνικών Τραπεζών (ΕΕΤ), η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), ο Σύνδεσμος Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), ο Σύνδεσμος Εταιριών Εμπορίας Πετρελαιοειδών Ελλάδος (ΣΕΕΠΕ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Βιομηχανιών & Αντιπροσώπων Καλλυντικών & Αρωμάτων (ΠΣΒΑΚ), ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Εξαγωγέων (ΠΣΕ), ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (ΕΣΒΕΠ), η Ένωση Ελλήνων Παραγωγών Ηχογραφημάτων (IFPI), το Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης (ΕΒΕΘ) καθώς και πολλές εταιρείες που συμπεριλαμβάνουν το πρόγραμμα στην επικοινωνία των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

Ξεκινά τώρα, ο 2ος κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας που σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρεία MCann Erickson και είναι εμπνευσμένος από τους ανθρώπους που στοιχειοθετούν το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Στο περιβάλλον της εργασίας τους οι άνθρωποι αυτοί μας δείχνουν το πάθος και την αγάπη που τρέφουν για το επάγγελμά τους, τη φιλοξενία των Ελλήνων και ξένων επισκεπτών τους.

Η καμπάνια περιλαμβάνει 4 τηλεοπτικά & ραδιοφωνικά σποτ (με τις αντίστοιχες καταχωρήσεις) τα οποία προβάλλουν: τους παραδοσιακούς ξενώνες με ένα παράδειγμα από τα Τζουμέρκα, τον χειμερινό τουρισμό, μέσα από το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, τον πολιτισμό μέσα από το Μουσείο της Ακρόπολης και την Αθηναϊκή φιλοξενία και διασκέδαση μέσα από μια παραδοσιακή ταβέρνα.

Για τη δημιουργία της 2ης εκστρατείας συνεργάστηκαν οι εταιρείες McCann Erickson, Universal Media και Garamond Design, οι εταιρείες παραγωγής Lynx Productions, Parasol, Filmili και LeSpot και οι συντελεστές των καθώς και οι πρωταγωνιστές των τηλεοπτικών σποτ κ.κ. Πύρρος Πουλής, Μαρία Ψαρρού, Κωνσταντίνος Οικονόμου και Σταυρούλα Κανελλοπούλου, τους οποίους ευχαριστούμε θερμά για τη συμμετοχή και την προσφορά τους.

Ο 2ος κύκλος της επικοινωνιακής καμπάνιας ξεκινά να προβάλλεται σήμερα και μαζί με το καλοκαιρινό πρόγραμμα, θα ολοκληρωθεί τον Νοέμβριο 2011.