Συγκεκριμένα, ο συνολικός αριθμός καταγγελιών ανήλθε στις 218 καταγγελίες από τις οποίες ένα ποσοστό της τάξης του 47% προήλθε από άνδρες ηλικίας 20-36, ένα ποσοστό 12% από άνδρες 36-49 ετών, ένα ποσοστό 3% από γονείς και ένα ποσοστό 38% από γυναίκες ηλικίας 22-33 ετών. Ο αριθμός των καταγγελιών είναι πολύ υψηλότερος σε σύγκριση με τις περασμένες χρονιές 2008 & 2009 και μάλιστα σε ποσοστό 100% και οι τάσεις συνεχίζουν να είναι ιδιαίτερα αυξητικές.

Αναλυτικά τα θέματα και τα ποσοστά των καταγγελιών περιλαμβάνουν:

1.Από τις 218 καταγγελίες το 72% αφορά σε παραβάσεις προσωπικών δεδομένων σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης συγκεκριμένα στο Facebook.
2.16% πορνογραφικά μηνύματα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο τους
3.2% σεξουαλική παρενόχληση σε προσωπικό ιστολόγιο / ιστοσελίδα
4.6 γονείς αναφέρθηκαν στον εθισμό των παιδιών τους με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και την αυξημένη χρήση του Διαδικτύου
5.το υπόλοιπο ποσοστό αφορούσε σε καταγγελίες αναφορικά με οικονομικές απάτες μέσω διαδικτύου.
«Όχι στη δημόσια παρέλαση» προσωπικών δεδομένων λένε οι καταγγέλοντες

Το μεγαλύτερο ποσοστό των καταγγελθέντων ζήτησε να παραμείνει ανώνυμο και να μην καταγγείλει το περιστατικό στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος ή στο κοντινότερο αστυνομικό τμήμα φοβούμενοι την περαιτέρω έκθεση των προσωπικών τους δεδομένων σε δημόσια «παρέλαση» όπως μας τόνισαν.

Από τα παραπάνω στοιχεία προκύπτει ότι καθώς η χρήση ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα του Facebook μεγαλώνει, παρατηρείται έξαρση καταγγελιών και παραπόνων αναφορικά στην χρήση του και στην ασφάλεια των στοιχείων.

Και τα παραπάνω εξηγούνται αν αναλογιστούμε ότι:

το Facebook έχει περισσότερο από 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες,
50% των ενεργών χρηστών συνδέονται οποιαδήποτε μέρα στο προφίλ τους,
ο μέσος χρήστης έχει 130 φίλους και ξοδεύει την ημέρα περίπου 55 λεπτά την ημέρα στο Facebook,
οι χρήστες περνούν συνολικά πάνω από 700 δισεκατομμύρια λεπτά το μήνα στο Facebook,
Ένας μέσος χρήστης είναι συνδεδεμένος με 80 σελίδες, γκρουπ και εκδηλώσεις. Δημιουργεί 90 στοιχεία περιεχομένου κάθε μήνα, με αποτέλεσμα πάνω από 30 δισεκατομμύρια στοιχεία περιεχομένου όπως σύνδεσμοι, ιστορίες, σημειώσεις, φωτογραφίες και βίντεο να διαμοιράζονται κάθε μήνα και
Περισσότεροι από 2 εκατομμύρια χρήστες μπαίνουν στο Facebook μέσω των κινητών τηλεφώνων τους.

in.gr.