Κι όμως, μέσα στην ταραχή για τις εξελιξεις στην ΕΡΤ εμφανίστηκε στα περίπτερα πειρατικό τεύχος της Ραδιοτήλεορασης που κάποιοι επιτήδειοι εξέδωσαν όπως καταγγέλουν οι ίδιο οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ. Η διαφορά είναι πως πάνω από τον τίτλο Ραδιοτηλεόραση υπάρχει η προσθήκη « ο κόσμος στη », ενώ υπάρχουν και κάποιες ήπιες γραφιστικές διαφορές στο λογότυπο.

Οπως γράφουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ «Κυκλοφορεί τεύχος της Ραδιοτηλεόρασης με κλεμμένο το λογότυπο του περιοδικού και εξώφυλλο την Τατιάνα Στεφανίδου η οποία δηλώνει ότι δεν έδωσε καμία συνέντευξη. #ERT». Στην ταυτότητα του τεύχους αναγράφεται ως εκδοτική αρχή η ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ, ο αριθμός τεύχος είναι 1, διευθυντής σύνταξης φέρεται η Γιάννης Βαγγελάτος και έδρα το Μαρούσι.

Στο εξώφυλλο προβάλλεται πορτρέτο της Τατιάνας Στεφανίδου με τίτλο «Περνάω πολλά αλλά αντέχω», ανυπόγραφο. Το τεύχος έχει 98 σελίδες και φιλοξενεί και διαφημίσεις

Στο twitter υπάρχουν ήδη έντονες αντιδράσεις ενώ κάποιοι ζητούν ακόμη και παρέμβαση του εισαγγελέα.



iefimerida.gr