Σύμφωνα με πληροφορίες που διέρρευσαν στο διεθνή Τύπο, το νέο Audi R8 θα διατηρεί τις ίδιες διαστάσεις με το υπάρχον μοντέλο, καθώς και τον ίδιο εσωτερικό διάκοσμο, αλλά θα λάβει νέα χαρακτηριστικά ως προς την εξωτερική σχεδίαση, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες.

Πιο συγκεκριμένα, η νέα δυναμική μάσκα με τα ανανεωμένα φωτιστικά σώματα και τα ενσωματωμένα LED ημέρας, θα είναι το σήμα κατατεθέν για τα καινούργια RS μοντέλα της γερμανικής φίρμας, ενώ ο διπλός διαχύτης πίσω θα τονίζει τον αναμενόμενο σπορ χαρακτήρα.

Εξάλλου, η εμπειρία της εταιρείας από το αγωνιστικό R8 LMS, θα εμπνεύσει και τη φιλοσοφία του νέου μοντέλου, ως προς την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος (23% περίπου) και ενισχυμένου πλαστικού (CFRP) για την εξοικονόμηση βάρους του αμαξώματος, το οποίο δεν θα ξεπερνά τα 1.500 κιλά.

Τώρα, ως προς τα μηχανικά μέρη, η Audi δεν θα χρησιμοποιήσει υβριδικά σύνολα, όμως θα κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια για καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου.

Έτσι, θα δούμε αναβαθμισμένες εκδοχές των 4,2 λτ. V8 και 5,2 λτ. V10 κινητήρων, με αύξηση ισχύος περίπου 25 ίππων ο καθένας, φτάνοντας στους 450 και 570 ίππους αντίστοιχα.

Επιπροσθέτως, όλοι οι κινητήρες θα διαθέτουν σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και το γνωστό Start&Stop, γεγονός το οποίο εξοικονομεί περίπου 10% σε καύσιμο.

Από την άλλη, στο εσωτερικό θα υπάρξει μια γενικότερη επανεξέταση της καμπίνας , με τις περισσότερες λειτουργίες να ενσωματώνονται σε ένα νέο σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.

Επίσης, ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων, όπως και μια ψηφιακή οθόνη που θα αναπαράγει την εικόνα του δρόμου, από μία hi-res φωτογραφική μηχανή, θα συμπληρώνουν τον εξοπλισμό.





autotritl.gr