Το πρωτότυπο Sergio, που κατασκευάστηκε στη μνήμη του Sergio Pininfarina, παρουσιάστηκε φέτος το Μάρτιο στο Σαλόνι της Γενεύης. Είναι ένα διθέσιο supercar, χωρίς παρμπρίζ (αλλά με δύο κράνη) και έχει βασιστεί στη Ferrari 458 Spider.

Η πρωτοποριακή του σχεδίαση επιπλέον διαθέτει κι ένα ιδιαίτερο spoiler εμπρός με έναν «ανεμοθραύστη», τοποθετημένο μπροστά από το πιλοτήριο.

Τώρα λοιπόν, ο οίκος Pininfarina ετοιμάζεται να κατασκευάσει 3 με 6 μοντέλα παραγωγής (ανάλογα με τη ζήτηση) και να τα πουλήσει κατ' εκτίμηση από 750 χιλ. ευρώ έως 1,5 εκατ. ευρώ.

Σημειωτέον δε, ότι το μοντέλο παραγωγής θα εξακολουθήσει να μην έχει παρμπρίζ, αρκεί οι οδηγοί να φορούν τα κράνη τους. Η μόνη διαφορά από το πρωτότυπο, θα είναι μια υψηλότερη «μύτη» (κατά 12 χιλ.) μπροστά, προκειμένου να πληροί τις προϋποθέσεις για την προστασία των πεζών.



Να υπενθυμίσουμε ότι το πρωτότυπο Sergio (επομένως και το μοντέλο παραγωγής) έχει 4.550 χιλ. μήκος, 1.940 χιλ. πλάτος και 1.140 χιλ. ύψος, ενώ ζυγίζει περίπου 1.280 κιλά.

Η ισχύς του από την άλλη προέρχεται από έναν V8 5,0 λτ. κινητήρα, που συνδυάζεται με ένα 7τάχυτο σειριακό κιβώτιο. Φτάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,4 δ.λ, ενώ η τελική του αγγίζει τα 320 χλμ./ ώρα.



autotriti.gr