Υπάρχουν οι έχοντες και οι έχοντες....θαλαμηγό. Μετά, υπάρχουν κι όσοι μπορούν να διαθέσουν 25 εκατομμύρια ευρώ για μία θαλαμηγό - θρύλο. Τόσα χρήματα ζητούν οι σημερινοί ιδιοκτήτες του υπερπολυτελούς γιοτ «Χριστίνα Ο» που στο παρελθόν ανήκε στον διάσημο εφοπλιστή Αριστοτέλη Ωνάση και τώρα πωλείται πάλι.

Όταν ο Ωνάσης πέθανε το 1975 άφησε το γιοτ στην κόρη του Χριστίνα. Εκείνη το δώρισε στο ελληνικό κράτος για να χρησιμοποιηθεί ως προεδρική θαλαμηγός. Μετονομάστηκε σε «Αργώ», όμως γρήγορα εγκαταλείφθηκε και παραδόθηκε στη φθορά.

Το 1998 το αγόρασε ο Έλληνας εφοπλιστής Τζων Πωλ Παπανικολάου, φίλος της οικογένειας Ωνάση. Επανέφερε το αρχικό όνομα ( για την ακρίβεια προσέθεσε κι ένα όμικρον: «Χριστίνα Ο») και ανακαίνισε το σκάφος από το 1999 μέχρι και το 2001, πληρώνοντας πάνω από 50 εκατομμύρια δολάρια. Από το 2005 μέχρι σήμερα η «Χριστίνα Ο» είναι διαθέσιμη για ναύλωση, σε «φιλική τιμή»: γύρω στις 450.000 ευρώ την εβδομάδα. Ο Παπανικολάου πέθανε το 2010 στην Αθήνα και τώρα οι κληρονόμοι του βγάζουν το σκάφος σε πλειστηριασμό.

Το υπερπολυτελές σκάφος φιλοξένησε διάσημες προσωπικότητες όπως τον Τζων Φ. Κέννεντυ , τον Ουίστον Τσώρτσιλ , τον Φρανκ Σινάτρα, την Μέρλιν Μονρόε, την Ελίζαμπεθ Τέιλορ , τον Ρίτσαρντ Μπάρτον και τον Τζων Γουέιν. Το 1956 μάλιστα, το πριγκιπικό ζεύγος Ρενιέ του Μονακό έκανε την δεξίωση του γάμου του στην «Χριστίνα».

Διαθέτει έχει μία προεδρική σουίτα, 18 καμπίνες επιβατών καθώς και πολλούς εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους που συνδέονται μεταξύ τους με μία κεντρική σπειροειδή σκάλα. Τα πρυμναίο κύριο κατάστρωμα διαθέτει πισίνα με έναν ψηφιδωτό Μινώταυρο στο δάπεδο της, το οποίο ανυψώνεται με το πάτημα ενός κουμπιού για να σχηματίσει μία πίστα χορού. Το κατάστρωμα περιπάτου διαθέτει ελικοδρόμιο. Στο μπαρ «του Άρη», τα σκαμπό είναι φτιαγμένα από μαλακό λεπτό δέρμα Ρυγχοφάλαινας. Επιπλέον, η θαλαμηγός περιλαμβάνει βιβλιοθήκη, αθλητικό κέντρο ,παιδότοπο, κέντρο ομορφιάς , γυμναστήριο, τζακούζι και χώρο για μασάζ.

Το μήκος της «Χριστίνας Ο» φτάνει τα 99 μέτρα, ενώ έχει πλάτος 11 μέτρων και εκτόπισμα 2.250 τόνων. Δεν κατασκευάστηκε για σκάφος αναψυχής. Αντιθέτως, ήταν ένα...πολεμικό πλοίο. Επρόκειτο για μία υπό απόσυρση ανθυποβριχιακή φρεγάτα καναδικής κατασκευής που μετά το πέρας του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την απόβαση στην Νορμανδία πουλιόταν για παλιοσίδερα (σκραπ). Ο Ωνάσης την αγόρασε ως σκραπ στην εξευτελιστική τιμή των 34.000 δολαρίων, κράτησε μόνο το σκαρί και επένδυσε πάνω του τέσσερα εκατομμύρια δολάρια - ποσό ιλλιγγιώδες για τα μέσα της δεκαετίας του '50, μετατρέποντάς την σε υπερπολυτελές γιοτ.

Το σκάφος έχει τεθεί υπό  πώληση μέσω του       Edmiston ένα πρακτορείο ειδικό στα θέματα των θαλαμηγών.
Ο κάτοχος του πρακτορείου Nicolas Edmiston δήλωσε :

«'Ο Αριστοτέλης Ωνάσης είδε το σκάφος «Χριστίνα Ο» ως ένα ισχυρό σύμβολο της επιχειρηματικής του αυτοκρατορίας. 'Ηταν πραγματικά η τελευταία λέξη στην πολυτέλεια της εποχής και πολλές προσωπικότητες προσελκύονταν από όσα προσέφερε, όχι μόνο στον τομέα των ανέσεων αλλά και στον τομέα της προστασίας της ιδιωτικής τους ζωής», λέει ο Νίκολας 'Εντμιστον, ιδιοκτήτης του μεσιτικού οίκου Εντμιστον που ειδικεύεται στις αγοραπωλησίες πολυτελών θαλαμηγών και έχει αναλάβει τη μεσιτεία για να βρεθεί αγοραστής για την «Χριστίνα».

Ο ίδιος πιστεύει ότι «υπάρχουν τουλάχιστον 10 άνθρωποι αυτή τη στιγμή στον κόσμο που θα μπορούσαν να ενδιαφερθούν για την αγορά αυτού του σκάφους».

parapolitika.gr