Από το 2009, όταν η Citroen παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το πρωτότυπο REVOLTe, είχαν ξεκινήσει οι φήμες για παρουσίαση ενός νέου μοντέλου, του μικρότερου της γκάμας «DS», το οποίο θα εξέλισσε το κλασσικό σχήμα Citroen 2CV.

Τέσσερα χρόνια αργότερα και με την γκάμα «DS» να εξαπλώνεται σιγά αλλά σταθερά, φθάνοντας πλέον στα 3 διαφορετικά μοντέλα (DS3, DS4, DS5), φαίνεται πως ερχόμαστε ακόμη πιο κοντά χρονικά στο 4ο και μικρότερο μοντέλο της γκάμας.

Το νέο Citroen DS2 λοιπόν, αναμένεται σύμφωνα με πληροφορίες από τη Γαλλία, να λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές το 2014, διατηρώντας παράλληλα το ξεχωριστό στιλ του εικονιζόμενοιυ πρωτοτύπου REVOLTe, με τους «κατασκόπους» να μας τροφοδοτούν με ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες.




Διατηρεί το μοναδικό ρετρό του στιλ

Το πρωτότυπο REVOLTe είχε εντυπωσιάσει τους επισκέπτες της έκθεσης της Φρανκφούρτης με τις γραμμές του που αποτελούν μια εξέλιξη αυτών του Citroen 2CV του παρελθόντος. Και φαίνεται ότι το μοντέλο παραγωγής δεν θα ξεφύγει από αυτό, αφού οι ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες των κατασκόπων, αποκαλύπτουν ένα ποιόν που μοιάζει, τόσο με το πρωτότυπο, όσο και με το 2CV του παρελθόντος.

Ξεχωρίζουμε τη μικρή και χρωμιωμένη γρίλια της μάσκας και τους φουσκωμένους θόλους των τροχών, με αμφότερα, όπως και με το μονοκόμματο τελείωμα του αμαξώματος, να αποτείνουν φόρο τιμής στο παρελθόν.

Οι σύγχρονες αισθητικές πινελιές, όπως ο δυναμικός προφυλακτήρας ή το πλαϊνό νεύρο που ανεβαίνει κυκλικά προς τα πίσω και την οροφή, έρχονται να πλαισιώσουν τα παραπάνω επιτυχημένα, δίνοντάς μας ένα άκρως ελκυστικό και διαφορετικό αμάξωμα.

Στο κομμάτι των διαστάσεων, σύμφωνα με όσα μας έδειξε το πρωτότυπο REVOLTe, το νέο DS2 θα κρατηθεί στα επίπεδα ενός compact μοντέλου της μικρής κατηγορίας, με μήκος στα 3,7 μέτρα και πλάτος 1,7 μέτρων.


Βασισμένο στο Peugeot 208 με μοτέρ από 1,2 λίτρα

Το νέο Citroen DS2, σύμφωνα με πληροφορίες, θα βασιστεί πάνω στη μικρή πλατφόρμα του Ομίλου PSA Peugeot-Citroen, η οποία βασίζει μεταξύ άλλων και το Peugeot 208. Αρκετές ομοιότητες θα υπάρξουν και στο κομμάτι των κινητήρων, με το νέο 1,2 λίτρων 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα των 82 ίππων να είναι η αρχική επιλογή, ενώ ο 1,6 THP των 156 ίππων θα βρίσκεται στο top των επιλογών.

Σίγουρες είναι επίσης, οι πολλές δυνατότητες που θα δίνονται στον αγοραστή του μοντέλου να επιλέξει διαφορετικούς χρωματισμούς, επενδύσεις κ.λπ., ενώ θα υπάρξει και έκδοση με ανοιγόμενη υφασμάτινη οροφή που θα ανοίγει χωρίς τα τόξα, όπως ακριβώς συμβαίνει με το FIAT 500C ή συνέβαινε στο Citroen 2CV του παρελθόντος.


Citroen 2CV: Ένα μικρό ιστορικό για ένα θρύλο

Το Citroen 2CV («Ντεσεβό» όπως το γνωρίσαμε στην Ελλάδα) αποτελεί ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα αυτοκίνητα παγκοσμίως. Πρωτοπαρουσιάστηκε από τη Citroen ως πρωτότυπο πριν από το Β Παγκόσμιο πόλεμο, ωστόσο η παραγωγή του ξεκίνησε το 1948.

Το 2CV από την πρώτη στιγμή της ύπαρξής του, πρόταξε το γεγονός ότι, ήταν ένα πραγματικά προσιτό αυτοκίνητο, εύκολο και οικονομικό στη χρήση, κάτι που φυσικά το συνόδεψε στη μακρά του πορεία μέχρι και το 1990, όταν και ολοκλήρωσε την παραγωγή του.

Συνολικά, η Citroen κατασκεύασε 8.572.216 2CV, με τη δεκαετία του 70 να είναι η πιο παραγωγική για το ιστορικό μοντέλο.

autotriti.gr