Μετά τα αναμενόμενα Chevrolet Trax, Peugeot 2008 και Renault Captur, η επόμενη άφιξη στην κατηγορία των «SUV τσέπης» θα είναι αυτή του EcoSport. Το μικρό όχημα ελεύθερου χρόνου της Ford αναμένεται στην Ευρώπη και την Ελλάδα το πρώτο τρίμηνο του 2014. Θα κυκλοφορήσει σε όλο τον πλανήτη με την ίδια σχεδίαση και το ευρωπαϊκών προδιαγραφών μοντέλο θα κατασκευάζεται στην Ινδία.

Το μοντέλο της Ford εκπέμπει δυναμισμό, αποτέλεσμα της σχεδίασης και των μικρών διαστάσων του (το μήκος του φθάνει τα 4,24 m). Έξυπνη λύση είναι η τοποθέτηση της χειρολαβής της πέμπτης πόρτας στο πίσω δεξί φωτιστικό σώμα. Η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει στο πλάι, ενώ πάνω της είναι τοποθετημένη με κάλυμμα η ρεζέρβα.

Στην καμπίνα των επιβατών έχουν χρησιμοποιηθεί σκληρά πλαστικά, ώστε να διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα η τιμή πώλησης. Το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα προέρχονται από το προ ανανέωσης Fiesta. Οι χώροι για τα γόνατα των πίσω επιβατών είναι επαρκείς, ενώ ακόμη και άτομα με ύψος 1,85 m έχουν «αέρα» πάνω από το κεφάλι τους.

Το EcoSport θα διαθέτει τον 1.0 EcoBoost, στην έκδοση των 125 PS. Θα υπάρχουν άλλες δύο επιλογές, βενζίνης και diesel, με σύνολα χωρητικότητας 1,5 lt. και αντίστοιχης απόδοσης 110 και 90 PS. Ο τελευταίος κινητήρας αναμένεται να εκπέμπει κάτω από 100 g. CO2 ανά km.

Το EcoSport βασίζεται στην πλατφόρμα του Fiesta, έχει μήκος 4,24 m και θα κατασκευάζεται στη Βραζιλία. Πρόκειται για ένα παγκόσμιο μοντέλο, κάτι που σημαίνει ότι θα έχει την ίδια σχεδίαση για όλες τις αγορές, με ελάχιστες διαφοροποιήσεις στα υλικά και την ποιότητα κύλισης. H εικόνα του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας παραπέμπει στο Fiesta πριν την πρόσφατη ανανέωση. Η έναρξη των πωλήσεών του στην Ευρώπη προγραμματίζεται για τα τέλη του 2013

protothema.gr