Κάποιοι προσπαθούν απροκάλυπτα να αποδείξουν ότι η έλευση της CYPRUS AIRWAYS στις εσωτερικές γραμμές της χώρας μας πριν απο λίγους μόλις μήνες (Οκτώβριος 2012) δεν ήταν μάλλον αυτόβουλη ενέργεια της ίδιας της εταιρείας, αλλά προϊόν συμφωνίας στο παρασκήνιο με τους λοιπούς εμπλεκόμενους στις αερομεταφορές, εν όψη άλλων εξελίξεων.

Δεν εξηγείται αλλιώς η άτακτη φυγή της απο τη γραμμή ΗΡΑΚΛΕΙΟ - ΑΘΗΝΑ - ΗΡΑΚΛΕΙΟ και μάλιστα στη καρδιά του καλοκαιριού, όπου η εταιρία πετούσε με πληρότητες που έφταναν κοντά στο 90% και παραπάνω.

Και μπορεί, η Εταιρία να διατήρησε τη Ρόδο τη Θεσσαλονίκη και τη Λαρνακα απο το "ΝΙΚΟΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ", αλλά ακόμα κι αυτό ενισχύει την παραπάνω αποψη που φέρνει στο νου τα... μοιράσματα που γίνονται... μεταξύ των.

Άντε τώρα να μη σκεφτεί ο κάθε επιβάτης και παρατηρητής ότι κάποιοι προωθούν το μονοπωλιακο χαρακτήρα στις αερομεταφορές για δικό τους και μόνο όφελος.

Κι ύστερα σου λένε "ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ" προς όφελος του καταναλωτή και κουραφέξαλα... Οι πράξεις άλλα δείχνουν, κι οι προθέσεις των "παικτών στις αερομεταφορές" ότι η μεγιστοποίηση του κέρδους για λογαριασμό τους είναι το μόνο που τους ενδιαφέρει (και θεμιτό, και λογικό)... αλλά ας μας το πουν κι ας μην μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα, με θεωρίες... "επικοινωνιακά συνθήματα" και λοιπές αμπελοφιλοσοφίες.

ΥΓ: Θα επανέλθω σύντομα για το φόρο απ τον οποίο απαλλάσσονται οι αεροπορικές εταιρίες στο αεροδρόμιο Ηρακλείου κατά τη συμφωνία Πολιτείας - αερομεταφορέων για τη στήριξη του... τουρισμού... αλλά ο επιβάτης εσωτερικού δεν το χει δει ποτέ στη τσέπη του, αντιθέτως πληρώνει ακριβότερα το εισιτήριο του τους θερινούς μήνες.

Καλές προσγειώσεις...

Κ.Σ