Μετά από αρκετά χρόνια αναμονής, η δεύτερη γενιά του νέου Beetle παρουσιάστηκε στην έκθεση αυτοκινήτων της Σαγκάης. Η πρώτη είδηση είναι ότι το νέο «σκαθάρι» δεν έχει πια το όνομα «New Beetle», αλλά σκέτο «Beetle». Προφανώς επειδή οι Γερμανοί έκριναν ότι έχει ήδη καταγραφεί στη συνείδηση του κοινού του σαν καινούριο μοντέλο.
Όπως είναι λογικό, ο σχεδιασμός του Beetle ακολουθεί τη ρετρό συνταγή της επιτυχίας που έκανε ιδιαίτερα δημοφιλές τον πρόγονό του.

Ωστόσο, έχει πιο έντονες γραμμές και τονισμένα χαρακτηριστικά και συνεπώς δείχνει πιο μοντέρνο και σύγχρονο, αλλά και πιο στιβαρό. Στο εμπρός μέρος διατηρείται το τονισμένο καπό και τα έντονα στρογγυλά φωτιστικά σώματα. Στο κάτω μέρος ωστόσο έχει τοποθετηθεί μια μεγάλη οριζόντια μακρόστενη γρίλια, η οποία υπάρχει και σε άλλα σύγχρονα μοντέλα της Volkswagen.



Από το πλάι ξεχωρίζουν φυσικά οι μεγάλοι θόλοι των τροχών, οι ζάντες 19 ιντσών, αλλά και η επίσης πολύ τονισμένη βασική γραμμή, η οποία είναι ψηλή και επίπεδη με το έδαφος ώστε να προσφέρει αίσθηση στιβαρότητας. Επίσης, αξίζει να σημειώσουμε ότι η οροφή είναι λιγότερο κεκλιμένη και αυτό αναμένεται να έχει θετικές επιπτώσεις στους χώρους στην καμπίνα επιβατών. Από το πίσω μέρος ξεχωρίζει το μεγάλο σπόιλερ στη βάση του παραθύρου, τα πιο… «σοβαρά» φωτιστικά σώματα και ο προφυλακτήρας που δεν διακόπτει την έντονη κλίση της πίσω πόρτας.

Το νέο Beetle είναι μεγαλύτερο από το πρόγονό του (κατά 15,2 cm σε μήκος και κατά 8,4 cm σε πλάτος). Κάτω από το καπό θα τοποθετούνται αρχικά δύο γνώριμοι δίλιτροι κινητήρες, ο 2.0 TSI και ο 2.0 TDI. Για την αγορά των Η.Π.Α., στην οποία το Beetle είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, θα διατίθεται και μία έκδοση με τον κινητήρα 2,5 TSI με 172 PS.
Πώς σας φαίνεται το νέο Beetle;

 Συμφωνείτε με την πολιτική αναβίωσης κλασσικών μοντέλων μέσα από σύγχρονα αυτοκίνητα με ρετρό σχεδιασμό;




car+speed