Η Mitsubishi παρουσίασε στο Pikes Peak το MiEV Evolution II, με εξελιγμένη τεχνολογία, την οποία επιθυμεί τώρα να αξιοποιήσει στο νέο Evo, που θα κυκλοφορήσει την επόμενη χρονιά.

Ο συνδυασμός βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα θα μπορέσει να εξασφαλίσει για το νέο μοντέλο, περισσότερη ιπποδύναμη, με λιγότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων, κατά τους ιθύνοντες της εταιρείας.

Έτσι λοιπόν μια υβριδική plug in έκδοση, με τεχνολογία PHEV, για τη νέα γενιά του Mitsubishi Lancer Evoθα αποτελέσει ορόσημο.

Πιο συγκεκριμένα, αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ένας 2λιτρος βενζινοκινητήρας, μαζί με δύο ηλεκτροκινητήρες 80 ίππων ο καθένας, που συνολικά θα αποδίδουν 500 «άλογα» και θα μεταφέρουν βεβαίως την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, όπως όλα τα Lancer Evo.

Μάλιστα αυτό που προβλέπεται είναι το νέο μοντέλο να εκπέμπει γύρω στα 50 γρ./χλμ. CO2 και να διαθέτει μια αυτονομία αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης, τουλάχιστον 60 χλμ.



Από την άλλη, το στιλ και το design του πρωτότυπου RA, που είχε παρουσιαστεί στο Ντιτρόιτ το 2008, είναι μια καλή ευκαιρία εικονικής αποτύπωσης, για το πώς θα διαμορφωθούν οι σχεδιαστικές γραμμές του νέου μοντέλου, όπως επισημαίνουν οι άνθρωποι της Mitsubishi.

Τέλος, εφόσον σύντομα ξεπεραστούν τα τεχνικά ζητήματα για ένα παγκόσμιο λανσάρισμα ενός τέτοιου υβριδικό plug-in (όπως το κατάλληλο δίκτυο επαναφόρτισης) και το δούμε στην παραγωγή, θα είναι η δεύτερη προσπάθεια της Mitsubishi, μετά την αντίστοιχη έκδοση του Outlander, η οποία ήδη πωλείται σε Ιαπωνία και Ολλανδία.



autotriti.gr