Όταν η Maserati παρουσίασε στη Σαγκάη τον περασμένο Απρίλιο το νέο της μοντέλο, έκλεψε τις εντυπώσεις. Η νέα Ghibli είναι μια πολυτελέστατη μεγάλη λιμουζίνα, αλλά ταυτόχρονα είναι πολύ πιο οικονομική και μικρότερη σε διαστάσεις από τη ναυαρχίδα της εταιρείας, την Quattroporte.

Σε επίπεδο σχεδίασης, η Ghibli είναι πολύ δυναμική έχοντας μάλιστα δεχτεί στοιχεία από τη μεγαλύτερη Quattroporte, μιας και ο στόχος είναι να «κατακτηθεί» το κοινό που αναζητά ένα πολυτελές αυτοκίνητο με επιδόσεις και σπορ οδική συμπεριφορά.

Εξάλλου, η Maserati ελπίζει ότι θα «πάει» τόσο καλά εμπορικά, που θα «αναγκαστεί» να κατασκευάζει 50.000 μονάδες ετησίως μέχρι το 2015.

Στο εσωτερικό πάλι, η μεγάλη κεντρική οθόνη, με κάμερα οπισθοπορείας και το αναλογικό ρολόι στο πάνω μέρος του ταμπλό, όπως επίσης και οι πολλές δερμάτινες επιφάνειες, αποπνέουν το αίσθημα φινέτσας, χλιδής και κύρους της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.



Τώρα κάτω από το καπό, πέρα από τον διπλά τουρμπισμένο 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα των 410 ίππων, η έκπληξη είναι ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της Maserati θα χρησιμοποιηθεί και ένα πετρελαιοκίνητο V6 3λιτρο σύνολο (δεν έχει ακόμα διευκρινιστεί η ιπποδύναμή του), με μέση κατανάλωση κάτω από 6 λτ./100 χλμ., χάρη και στο σύστημα Start & Stop, που θα διαθέτει.

Επιπλέον, και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, ενώ η μετάδοση της κίνησης θα είναι, είτε στον πίσω άξονα, είτε και στους τέσσερις τροχούς.





autotriti.gr